گران فروشی و کم فروشی بیشترین آمار تخلفات اقتصادی

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود ۹۸۴ پرونده تخلف اقتصادی به شعب تعزیرات حکومتی استان طی مرداد ۹۶ خبر داد و گفت: برای این متخلفان بیش از ۴۰ میلیارد ریال جریمه صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت:برای این متخلفان علاوه بر ضبط کالا مبلغ ۴۰ میلیارد و ۲۵۹ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۸ ریال جریمه نقدی صادر شده است.

وی گفت: از این تعداد پرونده وارده به شعب تعزیرات حکومتی تعداد ۷۸۷ فقره در بخش کالا و خدمات بوده که ۱۰۰ درصد پرونده ها مختومه شده و مبلغ ۴ میلیارد و ۶۵۹ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۶۸۱ ریال برای متخلفان اقتصادی در بخش کالا و خدمات صادر شده است.

جودکی با بیان اینکه  بیشترین فراوانی تخلف در این حوزه  عدم نصب نرخنامه، گرانفروشی و کم فروشی است گفت:تعداد پرونده های قاچاق وارده به تعزیرات حکومتی ۱۵۰ فقره بوده است و ۱۰۰ درصد پرونده ها مختومه و علاوه بر ضبط کلیه کالا های مکشوفه مبلغ ۳۵ میلیارد و ۴۸۵ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۴۰۷ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت برای قاچاقچیان صادر شده است.

وی همچنین آمار پرونده‌های وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه را در بخش بهداشت دارو، درمان و دامپزشکی ۴۷ فقره عنوان کرد و گفت: برای تخلفات مزبور مبلغ ۱۱۴ میلیون و ۳۰ ریال محکومیت صادر شده و ۱۰۰ درصد پرونده های وارده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

جودکی با اعلام شماره تلفن سه رقمی ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی گفت: این سامانه آماده دریافت شکایات و پیشنهادات همشهریان محترم است.

 

انتهای پیام/ز

وقوع حدود هزار پرونده تخلف اقتصادی در مردادماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.