کرمانشاه؛

بوی ناخوش عطر بر مشام قاچاقچی ادکلن

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف 72 حلقه لاستیک قاچاق و تلویزیون خارجی قاچاق و ادکلن خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  گفت:بر اساس تحقیقات  کالای مکشوفه بدون تشریفات گمرکی از مسیرهای غیر مجاز وارد کشور شده و در داخل کشف گردیده موجب نقض تشریفات قانونی مربوط به ورود کالا شده لذا مورد کالای مکشوفه از مصادیق بند الف ماده 113 قانون امور گمرکی تشخیص وقاچاقچی مستوجب مجازات می باشد.


وی گفت:شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه متهم را به اتهام مباشرت وحمل تعداد 72 حلقه لاستیک خارجی قاچاق علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 104 میلیون و 108 هزارو 589 ریال در حق صندوق دولت محکوم نمود .


 جودکی با اشاره به کشف ادکلن خارجی قاچاق خبر داد و گفت: در این پرونده شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاقچی را به اتهام نگهداری و عرضه انواع ادکلن خارجی قاچاق به استناد بند ب ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز علا وه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 81 میلیون و 840 هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم نمود .


وی همچنین با اشاره به کشف 4دستگاه تلویزیون LED خارجی گفت:شعبه مبارزه باقاچاق کالا وارز متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 46 میلیون ریال در حق صندوق دولت گردید .

 

انتهای پیام/ز

کشف 72حلقه لاستیک قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار