ورزشکاران کرمانشاهی 6سهمیه مسابقات آسیایی جاکارتا را بدست آوردند

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: دو و میدانی کاران معلول کرمانشاهی ۶ سهمیه ورودی مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عزت الله پرنیان رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: مهران نکویی مجد نائب قهرمان پارا دوومیدانی جهان، در مشهد مقدس با جابه جا کردن رکورد پرتاب دیسک آسیا به مسافت ۴۳متر و ۷۸ سانتیمتر توانست ورودی مسابقات ۲۰۱۸جاکارتا را بدست آورد.

وی با بیان اینکه این در حالی ست که او قبلا ورودی پرتاب وزنه مسابقات ۲۰۱۸جاکارتا را نیز کسب کرده بود گفت:شش سهمیه ورودی مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توسط تیم دوو میدانی جانبازان و معلولین استان کرمانشاه کسب شد .

در این مسابقات علی الفت نیا در دو ۱۰۰متر با رکورد ۱۱ ثانیه و ۹۷صدم ثانیه و در دو ۲۰۰ متر با رکورد ۲۴ثانیه و ۹۸صدم ثانیه همچنین فرهاد کهریزی در دو ۲۰۰متر با رکورد ۲۵ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه موفق به کسب ورودی مسابقات ۲۰۱۸جاکارتا شدند.

وی افزود: این در حالیست که به احتساب سهمیه محمد خالوندی نائب قهرمان جهان در پرتاب نیزه و نکویی مجد در پرتاب وزنه و دیسک، تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین استان کرمانشاه تا کنون ۶سهمیه ورودی مسابقات ۲۰۱۸جاکارتا را کسب کرده است.

 

انتهای پیام/ز

کسب 6سهمیه مسابقات اسیایی توسط دوومیدانی کاران کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار