محمد خالوندی؛

توانستم با پرتابی به طول 48 متر رکورد خود در جهان را ارتقاء ببخشم

ورزشکار کرمانشاهی دارنده پاراآسیایی 2018 جاکارتا گفت: سطح رقابت های المپیک آسیایی معلولان بسیار افزایش یافته به گونه ای که کسب مدال در این رقابت ها بسیار سخت و دشوار شده است.

توانستم با پرتابی به طول 48 متر رکورد خود در جهان را ارتقاء ببخشمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمد خالوندی پس از کسب مدال برنز بازی های پارآسیایی 2018 اظهار داشت: هرچند از کسب مدال طلا باز ماندم اما توانستم رکورد خود را به مقدار 2 متر ارتقاء ببخشم.

وی ادامه داد: اینکه بتوانی 2 متر رکورد خود را ارتقاء ببخشی اما به مدال طلا و حتی نقره هم نرسی به معنای آن است که سطح مسابقات بسیار افزایش یافته است.
خالوندی همچنین ابراز امیدواری کرد؛ این رکوردها برای مسابقات بعدی انگیزه‌ای باشد تا بتواند در پاراالمپیک و مسابقات جهانی، عملکرد بهتری داشته باشد.

ورزشکار کرمانشاهی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان ایران گفت: پیش‌بینی ام این بود که رکورد پایین‌ تری ثبت کنم، ولی خوشبختانه توانستم با پرتابی به طول 48 متر رکورد خود در جهان را ارتقاء ببخشم.

وی ادامه داد: از کمیته ملی پاراالمپیک و ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین می خواهم که نگاه بهتر و حمایت‌های بیشتری به ماده ورزشی و کلاس‌های ما در دو و میدانی داشته باشند چرا که سال آینده مسابقات جهانی را پیشِ ‌رو داریم.

خالوندی در پایان اظهار داشت: با کمی حمایت بیشتر می‌توانیم در همین کلاس، قهرمان و نایب ‌قهرمان شویم و باز هم مدال‌های اصلی را برای ایران به‌ دست بیاوریم.

انتهای پیام/ز

توانستم رکورد خود را به مقدار 2 متر ارتقاء ببخشم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.