حذف گزارش مربوط به خشونت جنسی از پایگاه اینترنتی کاخ سفید

دولت ترامپ گزارش مربوط به خشونت جنسی را که در دوره اوباما تهیه شده بود از پایگاه اینترنتی کاخ سفید حذف کرده است.

حذف گزارش مربوط به خشونت جنسی از پایگاه اینترنتی کاخ سفیدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه ایندیپندنت نوشت: ظاهراً دولت ترامپ گزارش مربوط به خشونت جنسی را که در دوره اوباما تهیه شده بود از پایگاه اینترنتی کاخ سفید حذف کرده است.

این گزارش با عنوان «تجاوز به عنف و حمله جنسی: دعوتی دوباره به اقدام» را شورای کاخ سفید در امور بانوان و دختران و دفتر جو بایدن، معاون رئیس جمهور وقت، در سال 2014 تهیه کرده بودند. در این گزارش به بررسی و تحلیل خشونت‌های جنسی پرداخته شده است و توضیح می‌دهد چرا پاسخ به این گونه جرایم اغلب ناکافی است و راه‌هایی پیشنهاد می‌دهد که به کمک آن دولت آمریکا می‌تواند اقدامات بیشتری برای مبارزه با این جرایم و کمک به قربانیان انجام دهد.

الکساندرا برادسکی، وکیل فعال حقوق بشر و بنیانگذار نهاد ذی نفوذ ضد خشونت‌های جنسی، متوجه حذف گزارش از وب سایت کاخ سفید شد. او در این باره به هافینگتون پست گفت: دنبال آن (گزارش) می گشتم چون جلسه‌ای با موکلی داشتم که خود از نجات یافتگان (خشونت های جنسی) است و قصد داشتم مطالبی درباره تاثیرات خشونت جنسی پیدا کنم و این گزارش منبعی موثر برای این گونه تحقیقات بود.

خانم برادسکی افزود:« این مطلب در وب سایت کاخ سفید نبود، هیچ کجا در وب سایت پیدا نمی شود.»

برادسکی چهارشنبه درباره گزارش گم شده پیامی در توییتر منتشر کرد و در آن لینکی به نسخه ذخیره شده در وب سایت نهادشان ارائه کرد. او در پیامش نوشت: عنوان گزارش دعوت دوباره به اقدام است و حذف آن دلسرد کردن افراد از اقدام است.

وی افزود باور دارد دولت ترامپ اقدامات برای کمک به نجات یافتگان تجاوز به عنف و حملات جنسی را «تضعیف» می‌کند. این موضوع به ویژه وقتی مشکل ساز است که متوجه می‌شوید دولت فعالانه به تضعیف سیاست‌های مهمی مشغول است که برای کمک به نجات یافتگان و ذیل سند شماره 9 در دولت اوباما بر آن تاکید شده بود.

انتهای پیام/

دولت ترامپ گزارش درباره خشونت جنسی را از پایگاه خبری کاخ سفید حذف کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار