امروز؛

آغاز عملیات اجرایی طرح های آب و فاضلاب در شهرستان کارون

مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز از آغاز عملیات اجرایی 3 طرح آب و فاضلاب شهری با حضور جمعی از مسئولان استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فردوس کریمی، مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز بیان داشت: پروژه احداث حوضچه پیش ته نشین در تصفیه خانه آب شهدای کارون با هدف ارتقاء توان تولید آب به میزان 7 هزار مترمکعب و بهبود کیفیت آب شرب این شهرستان با اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال از محل درآمدهای جاری شرکت احداث می گردد.
وی اظهار کرد: افزایش توان تولید آب در شهرستان کارون بر حوزه آبرسانی این شهر تاثیرگذار است که از طریق احداث حوضچه پیش ته نشین در تصفیه خانه آب شهدای کارون تحقق می یابد.
کریمی اجرای پروژه های آب و فاضلاب را 3 ماهه عنوان کرد و گفت: حجم کار شده در این پروژه به میزان 85 تن آرماتور، 3 هزار و 560 مترمربع قالب، یک هزار و 426 مترمکعب بتن سازه ای، 325 مترمکعب بتن مگر و 8 هزار و 820 مترمکعب خاک برداری می باشد.
مدیرعامل شرکت آبفا کلانشهر اهواز از دیگر پروژه های احداثی در شهرستان کارون پروژه ایجاد شبکه فاضلاب در منطقه درویشیه عنوان کرد و اذعان داشت: در 5 ماهه نخست امسال پروژه های متعددی در حوزه فاضلاب کلانشهر اهواز با همکاری شرکت آبفا اهواز، استانداری خوزستان، فرماندار و نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی کلید خورده است.
این مقام مسئول اظهار داشت: یکی از پروژه های مهمی که در حوزه خدمت رسانی فاضلاب در شهرستان کارون باید انجام شود، پروژه ایجاد شبکه فاضلاب در بخشی از منطقه درویشیه( خیابان فشارقوی بخش جنوبی) است که اعتباری بالغ بر 31میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی این شرکت برای آن تخصیص و تامین شده است.
وی تصریح کرد: این پروژه شامل 6هزار و530 متر شبکه فاضلاب با خطوط 300 و400 میلی متر می باشد که به مدت 10 ماه به بهره برداری می رسد.
فردوس کریمی پروژه توسعه شبکه آب قلعه چنعان بزرگ و کوچک را از اقدامات مهم شبکه آب عنوان کرد و بیان داشت: توسعه شبکه آب منطقه قلعه چنعان بزرگ و کوچک به طول سه هزارو400 متر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 550 میلیون ریال احداث می شود.
وی اذعان کرد: در 5 ماه نخست سال 96 حدود 30 پروژه آب و فاضلاب در استان احداث و به بهره برداری رسیده است .
انتهای پیام/گ

آغاز اجرای 3 طرح آب و فاضلاب در شهرستان کارون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.