کره جنوبی – ایران از نگاه سایت AFC

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی کوتاه به استقبال دیدار تیم‌های ملی کره جنوبی و ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ رفته است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم ملی فوتبال کشورمان فردا در سئول مهمان کره جنوبی است.
به همین بهانه سایت‌ای اف سی گزارش کوتاهی را منتشر کرده است.
در این گزارش می‌خوانیم: کره جنوبی اگر می‌خواهد در آخرین بازی رقابت‌های انتخابی جام جهانی، هفته آینده با تیم ملی ازبکستان سرنوشتش در دست خودش باشد، باید اولین شکست ایران در گروه A رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را در ورزشگاه «جام جهانی سئول»، رقم بزند.


این تیم شرق آسیا از ۴ دیدار خانگی خود ۴ پیروزی کسب کرده، اما در مسیر راهیابی به جام جهانی نتایج ضعیفی به دست آورده، آن‌ها تنها یک امتیاز بالاتر از ازبکستان رده سومی قرار دارند و این نتایج در نهایت منجر به اخراج اولی اشتلیکه سرمربی آلمانی این تیم شد.

به جای او شین تائه یونگ آمده است، که اولین ماموریتش غلبه بر ایرانی است که قبلا حضور خود را در روسیه مسجل کرده و هنوز هم شکست ویا حتی یک گل نخورده است، اما بدون سردار آزمون محروم پا به میدان خواهد گذاشت.

شکست غافلگیر کننده ۳-۲ کره جنوبی در قطر در ماه ژوئن و پیروزی ۲-۰ ایران بر ازبکستان در تهران، جایگاه تیم کارلوس کی روش را در جام جهانی و در صدر گروه A تثبیت کرد، اما همچنین پیروزی ایران به این معنی بود که کره جنوبی در فاصله دو بازی باقی مانده یک امتیاز جلوتر از ازبکستان است.

به هر حال، پیروزی «شین» همراه با شکست ازبکستان در چین، کره را به عنوان تیم دوم گروه A. راهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد کرد.


انتهای پیام/

تحلیل ای اف سی از دیدار ایران- کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار