ستاره سابق تیم ملی کره جنوبی: ایرانی ها اروپایی هستند

ستاره سابق تیم ملی کره جنوبی با تمجید از تیم ملی فوتبال کشورمان گفت، فیزیک بازیکنان ایرانی مانند بازیکنان اروپایی است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پارک جی سونگ ستاره سابق کره جنوبی که تیم ملی کشورش روز 9 شهریور در چارچوب بازی های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه میزبان تیم ملی کشورمان خواهد بود در مصاحبه ای درباره این مسابقه حساس صحبت کرد و از هواداران فوتبال کره خواست در دیدار با «ایران اروپایی» پشتیبان تیم ملی کشورشان باشند.

ستاره سابق منچستر یونایتد در بخشی از صحبت های خود گفت: "ایران در آسیا است، اما فیزیک بازیکنانش بیشتر شبیه اروپایی ها است.آنها خشن و قدرتمند فوتبال بازی می کنند، به همین دلیل است که حریفان مقابل این تیم دقایق سختی را تجربه می کنند."

تیم ملی کره جنوبی در حالی مقابل ایران قرار می گیرد که شاگردان کی روش از قبل صعود خود را به جام جهانی 2018 قطعی کرده اند،اما چشم بادامی ها در فاصله 2 دیدار باقیمانده با 13 امتیاز و تنها یک امتیاز بیشتر از ازبکستان در رتبه دوم گروه A قرار دارند.
پارک ، که پس از 100 بازی ملی سال 2011 از تیم ملی بازنشسته شد، در این باره گفت:بازیکنان در این وضعیت، فشارهای سنگین را احساس خواهد کرد.

"اما اگر آنها بازیکنان تیم ملی باشند، باید بر این فشار ها غلبه کنند و توانایی های خود را نشان دهند."
وی افزود: "طرفداران فوتبال می توانند از تیم ملی با توجه به نتایج و عملکرد آن انتقاد کنند. با این حال، امیدوارم طرفداران بتوانند تیم ملی ما را تشویق کنند و حداقل در این دو مسابقه حمایت کنند."

تیم ملی کره جنوبی مقابل ایران کارنامه ضعیفی دارد و در هر 4 دیدار اخیر خود مقابل شاگردان کی روش شکست خورده است.
گفتنی است،تیم ملی فوتبال کره پس از رویارویی با ایران در 31 آگوست(9 شهریور)،پنج روز بعد در تاشکند به مصاف ازبکستان خواهد رفت تا تکلیف دیگر تیمی که مستقیم از گروه A آسیا به جام جهانی روسیه صعود می کند مشخخص شود.


انتهای پیام/

تمجید پارک جی سونگ از تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار