دراختتامیه نمایشگاه دادگستری مطرح شد؛

نمایشگاه مصباح یکی از ابتکارات فرهنگی دادگستری استان کرمان بود

معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان از برگزاری موفق نمایشگاه فرهنگی مصباح در کرمان خبر داد .

نمایشگاه مصباح یکی از ابتکارات فرهنگی دادگستری استان کرمان بودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام دادگستری کرمان، حجه الاسلام والمسلمین عباس اسدی در جلسه شورای فرهنگی دادگستری استان کرم گفت : این نمایشگاه به مدت شش روز در محل دادگستری استان کرمان در بخشهای تغذیه وطب سنتی، تفریحات سالم، سبک زندگی اسلامی ، اقتصاد مقاومتی،کارآفرینی وکسب علم و روانشناسی پویا برگزار گردید .

وی افزود : این نمایشگاه طی برگزاری 64جلسه هماهنگی با تلاش116نفر عوامل اجرایی در57 غرفه و با استفاده از 21نفر اساتید استانی و کشوری و 20نفر مشاورین روانشناسی برپا ومورد بازدید بیش از 2500نفر قرار گرفت.

اسدی خاطرنشان کرد در این مدت ضمن برگزاری 44کارگاه آموزشی توسط اساتید ، 395 مشاوره از سوی مشاورین به صورت خصوصی به مراجعه کنندگان ارائه گردید .

وی یاد آور شد برنامه ها و موضوعات ارائه شده در غرفه ها در طول نمایشگاه بیش ا ز250 موضوع بوده که فقط 560 نفر در مسابقه فرهنگی مصباح الهدی شرکت نموده و به 525 نفر با صدور برگ حواله از غرفه ها جوائزی اهدا گردید .

این مقام قضایی مسئول در خصوص فعالیتهای اطلاع رسانی صورت گرفته نیز بیان داشت : بیش از 50ساعت مصاحبه رادیویی و تلویزیونی توسط تیم سمعی و بصری نمایشگاه جهت تدوین برنامه ای با عنوان شب های مصباح ضبط شده همچنین 18عنوان بروشور روا نشناسی ، تربیتی واجتماعی نیز چاپ و توزیع گردید.

شایان ذکر است که نمایشگاه مذکور با همکاری موسسه فرهنگی قران وعترت آوای انتظار نور کرمان و موسسه فرهنگی مذهبی شهدای کربلا کرمان برگزار گردید که طی مراسم اختتامیه ضمن اهدا لوح از کلیه دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

استقبال ازنمایشگاه فرهنگی دادگستری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار