افتتاح هفت طرح عمرانی در شهرستان بستان آباد

همزمان با هفته دولت هفت طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان بستان آباد و در روستاهای بخش مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حسن سامع نصایح بخشدار مرکزی در حاشیه افتتاح این پروژه ها گفت: خط انتقال آب از چاههای آب کشاورزی به سر زمین ها با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی می باشد.

وی گفت:با افتتاح این خطوط شاهد بالا رفتن راندمان آب و گاهش اصراف در حوزه کشاورزی در منطقه خواهیم بود.

وی دومین افتتاح امروز این شهرستان را پروژه گلخانه واقع در روستای گرگان جدید با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:با افتتاح این طرح شاهد اشتغالزایی برای شش نفر هستیم.

بخشدار مرکزی افتتاح دو دهنه پل و جدول گذاری و اجرای دیوار سنگی حائل و کانیو در روستای گرگان جدید را با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی افتتاح پروژه دوربین های حفاظتی در تالاب بین المللی قوریگل را از دیگر طرح های افتتاح شده امروز عنوان کرد که عملا برای این پروژه 4 میلیارد ریال هزینه شده است.

سامع نصایح افتتاح واحد تولیدی نساجی و ریسندگی و واحد تولید لیوان یکبار مصرف و دستمال کاغذی را دو طرح دیگر از پروژه های صندوق کار آفرین امید عنوان کرد که برای آنها 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بهره برداری از 10 خانه مدد جوی کمیته امداد امام خمینی در روستای الوار با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال که برای تکمیل آنها خیران در شهرستان بستان آباد نیز کمک مالی کرده اند از آخرین طرح های بهره برداری شده امروز در شهرستان بستان آباد عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ش

افتتاح پروژه گلخانه درروستای گرگان با با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار