مهلت ثبت نام دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان تمدید شد

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کردستان از تمدید دوباره مهلت ثبت نام دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی « مدهامتان» تا ۱۵ شهریور جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کامل گلباغی گفت: مهلت نام‌نویسی دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامّتان» به دلیل درخواست‌های استان‌ها برای دومین‌بار تمدید شده است  و علاقه‌مندان تا 15 شهریورماه فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی در دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامّتان» از هفته آخر تیرماه آغاز شد، افزود: تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی این جشنواره با توجه به درخواست‌های مکرر علاقه مندان صورت گرفته است.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان از ثبت نام بیش از 700 نفر از اعضای کانون های مساجد استان در این جشنواره خبر داد و عنوان کرد: جشنواره قرآنی «مدهامّتان» در رشته‌های قرائت(تحقیق)، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه به همت ستاد کانون‌‌های مساجد کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره با همکاری شورای عالی قرآن، شورای توسعه فرهنگ قرآنی ،معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن، بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه السلام استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

 گلباغی، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام و حضور پر نشاط‌ تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد .

 وی با بیان اینکه سن تمامی شرکت کنندگان غیر از رشته تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز باید بین 18 تا 30 سال باشد، افزود: برگزاری مرحله استانی ویژه خواهران در رشته‌های حفظ کل و قرائت قرآن کریم (تحقیق) در رده سنی بالای 18سال الزامی است.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اضافه کرد: تمامی شرکت کنندگان در دوازدهمین جشنواره مدهامّتان پس از ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی جوانان مساجد به نشانیwww.javananemasajed.ir)) است در آزمونی که به منظور توجه به بخش مفاهیم قرآن طراحی شده است، شرکت کنند.

به گفته گلباغی، مرحله استانی جشنواره توسط دبیرخانه‌های استانی همزمان با 22 مرداد اعلام می‌شود و آزمون مربوط به شرکت کنندگان رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه همزمان با 28 مهر سال جاری برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هشتم آبان  آخرین مهلت  اعلام نفرات برتر مرحله استانی به دبیرخانه میزبان کشوری خراسان رضوی اعلام شده است و مرحله کشوری جشنواره نیز همزمان با 14 آذر سال‌جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تمدید مهلت ثبت نام دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.