تمدید و تجدید بیش از ۱۵۰۰ سند اجاره رقبات موقوفات کردستان

معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه کردستان از تمدید و تجدید بیش از هزار و ۵۰۰ سند اجاره رقبه موقوفات استان در پنج ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مهدی سلیمانی معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه کردستان گفت: با تلاش و کوشش همکاران اجارات ادارات اوقاف شهرستانها و همراهی مردم متدین استان کردستان بیش از هزار و 500 سند اجاره رقبات استان کردستان تنظیم یا تمدید شد.

وی افزود: تنظیم و تمدید اسناد اجارات موقوفات موجبات جلوگیری از موقوفه خواری، احقاق حق و حقوق موقوفات و اجرای امینانه نیت واقفین را به همراه دارد و این مهم از اولویت های ادارات اوقاف محسوب می شود.

سلیمانی بیان کرد: سنندج با 357 مورد تمدید و تنظیم اجاره بیشترین آمار را در این زمینه در اختیار دارد و پس از آن قروه 352، بانه 263، مریوان 195، سقز 183 و بیجار 154 سند اجاره را تنظیم و یا تجدید نموده اند.

معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و اماکن متبرکه استان کردستان درصد رشد این اسناد اجاره را نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد عنوان کرد و گفت: امید است با پیگیری و تلاش همه جانبه شاهد رشد و ترقی رقبات و موقوفات استان کردستان باشیم.

 انتهای پیام/م

سند اجار‌ه بیش از 1500 رقبه موقوفات کردستان تمدید شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.