برگزاری یادواره شهید ریزه وندی در کرمانشاه

یادواره شهید داریوش ریزه وندی مهرماه 96دراسلام آبادغرب برگزارمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه شهید ریزوندی یکی از شهدای شناخته شده ورزش کشور بوده است، گفت: تلاش می کنیم تا وزیر ورزش و جوانان به عنوان شخص اول ورزش کشور در یادواره این شهید والامقام حضور داشته باشد.

ارسلان حسینی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید شاخص ورزش کشور در سال 96 گفت: شهید ریزه وندی از جمله شهدای بااخلاق ورزش بوده و باید یادواره ای در خور شان و نام ایشان برگزار کنیم.

وی گفت: معرفی این شهید والامقام به جامعه خصوصا نسل جوان و ورزشکار می تواند تاثیرات بسزایی از لحاظ اخلاقی و فرهنگی از خود به جا بگذارد.

حسینی ادامه داد: کیفیت کار مسئله مهمی است که حتما در یادواره شهید ریزوندی باید به آن توجه شود چرا که خوب برگزار شدن برنامه بسیار مهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با تاکید بر اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهدای عزیزانی مانند شهید ریزه وندی است، از آمادگی این اداره کل برای هرچه بهتر برگزار کردن یادواره شهید شاخص ورزش کشور خبر داد.

وی افزود: هفته آخر شهریورماه قرار است مسابقه های کشتی باستانی با حضور نزدیک به یک هزار باستانی کار از سراسر کشور در اسلام آبادغرب برگزار شود که به نظر می رسد فرصت خوبی باشد که یادواره شهید ریزه وندی را همزمان با مراسم افتتاحیه این مسابقات برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/پ

شهید ریزه وندی از شهدای با اخلاق و شاخص

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.