کسب رضای خدا تنها هدف گروه های جهادی

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: گروه‌های جهادی، گروه‌هایی متشکل از جوانان پرشور متعهد و پرتلاشی هستند که کسب رضای پروردگار متعال به آنان امید و انگیزه می‌بخشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرداربهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه نیز به دلیل وضعیت مرزی و خاصی که دارد دارای مناطق محرومی است که هرساله تعدادی از گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت و ایجاد زیرساختار اولیه‌ای همچون، آب، برق، ساخت مسجد و مدرسه، ایجاد تعمیرات و... به این مناطق محروم اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به جهادگران مجروح سانحه رانندگی منطقه محروم شهرستان گیلان‌غرب، بیان کرد: گیلان‌غرب و منطقه محروم ویژه‌نان یکی از مناطق محروم استان است که گروه جهادی طلوع حق به آن اعزام شدند.

ریحانی افزود: این گروه پس از استراحت قصد برگشت به استراحتگاه را داشتند که با حادثه مواجه شدند که 2 نفر از این جهادگران به شهادت رسیده، 2 تن دیگر از مصدومان در شرایط نامساعد به سر می‌برند و هفت نفر دیگر نیز روز گذشته به تهران اعزام شدند.

به گفته فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه، بخش گسترده‌ای از برادران و خواهران با روحیه جهادی که دارند چشم بر مادیات بسته و تنها برای کسب رضای خدا به رفع محرومیت در نقاط محروم استان می‌پردازند.

 

انتهای پیام/ز

حادثه رانندگی برای گروه جهادی طلوع حق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار