سرمربی تیم ملی کره جنوبی؛

نمی خواهم در جنگ های روانی کی روش شرکت کنم/ به صحبت های سرمربی ایران توجهی ندارم

شین تائه یونگ گفت: کارلوس کی روش سرمربی با تجربه ای است و نمی خواهم در جنگ های روانی او شرکت کنم.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی فوتبال ایران درحالی در چارچوب هفته نهم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف کره جنوبی می رود که کی روش به زمین تمرین تیم ملی در کره  ایراد گرفت و آن را سزاوار شاگردانش ندانست.

بر همین اساس، شین تائه یونگ، سرمربی تیم ملی کره جنوبی پیش از آغاز تمرین امروز تیمش (دوشنبه) در مرکز ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 26 بازیکن در اردوی تیم حضور دارند و به دلیل خستگی، از لژیونرها امروز ( دوشنبه ) استفاده نمی کنیم اما از فردا تمرینات مان را با حضور تمامی بازیکنان  برگزار می کنیم. شرایط سختی داریم اما تلاش می کنیم تا خنده پس از مسابقه روی لب تمامی مردم کره باشد.

سرمربی تیم ملی کره درباره شکایت کی روش از زمین تمرینی شان بیان کرد: این مسئله ارتباط چندانی به من ندارد و فکر می‌کنم ایران شرایط خوبی در کره‌جنوبی دارد و همه چیز مهیا است.

شین تائه‌یونگ در پایان خاطرنشان کرد : نمی‌خواهم وارد جنگ روانی با کارلوس کی‌روش شوم و به صحبت های او کاری ندارم و تمام تلاشم را می کنم تا همراه با بازیکنان بتوانیم از سد ایران بگذریم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی کره درباره کی روش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار