اعتراف رسانه های کره جنوبی:

حیات اقتصادی فوتبال کره جنوبی در دستان ایران + عکس

رسانه های کره جنوبی در مورد دیدار مقابل ایران نوشتند: این بازی فقط حیثیتی نیست، بلکه بقای اقتصادی فوتبال در کره است.

یه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سایت نیوز کره جنوبی در تحلیل دیدار برابر ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه نوشت: این دیدار از لحاظ حیثیتی برای کره جنوبی اهمیت بالایی دارد اما مهمتر از این بحث مسائل اقتصادی در صورت شکست مقابل ایران و حذف از جام جهانی است که اهمیت بالایی دارد.

حیات اقتصادی فوتبال کره جنوبی در دستان ایران

این سایت کره ای معتقد است: حدود 30 میلیارد وون ضرر مالی در صورت حذف از جام جهانی بابت قرار داد های تبلیغاتی و حامی مالی را متضرر می شود و این در حالی است که قراراداد پخش بازی ها نیز هزینه هنگفتی را روی دست کره ای ها می گذارد.

در روز های اخیر بیشتر سایت های کره جنوبی در مورد این دیدار نوشتند: کارلوس کی روش در مقابل کره جنوبی شکست ناپذیر بوده است و باید این رکود را از وی بگیریم.

هراس رسانه های کره جنوبی از تحلیل های پیش از بازی بسیار مشهود است و این مضوع تماشاگران و بازیکنان این تیم را برای پیروزی مقابل ایران با انگیزه تر کرده است.

حیات اقتصادی فوتبال کره جنوبی در دستان ایران

این در حالی است که کی روش از مردانش خواسته در این دیدار همانند دیگر دیدار های انتخابی قبل از صعود به جام جهانی با تمام توان ظاهر شوند.

تیم ملی فوتبال ایران به عنوان تیم رکورد دار و بدون شکست و گل خورده در دیدار های انتخابی قصد دارد این رکورد را ادامه دهد و با ثبت جهانی آن راهی روسیه شود.

دیدار 2 تیم روز 9 شهریور ماه جاری ساعت 16:30 در سئول برگزار می شود.

انتهای پیام/

اظهارات رسانه کره ای در مورد دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار