ایجادنیروگاه هزار مگاواتی تولید برق در مهران

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی مهران گفت: نیروگاه هزار مگاواتی تولید برق مهران با رویکرد کاملا صادراتی و از نوع سیکل ترکیبی است که مطالعات ژئوپلتیک منطقه انجام و نقشه کشی آن نیز به اتمام رسیده است و کار با سرعت مناسب در حال انجام است.

ایجادنیروگاه هزار مگاواتی تولید برق در مهران

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی طاووس‌نژاد اعلام کرد: مدت زمان اجرای این پروژه 3 سال و اعتبار مورد نیاز اتمام پروژه 1 میلیارد و 500 میلیون دلار است که تامین این مبلغ تماما توسط شرکت سرمایه گذار تضمین شده و در طول ساخت این پروژه بالغ بر 1000 کارگر مشغول به کار خواهند شد و با پایان کار حداقل 130 نفر به صورت دائم در این نیروگاه شاغل خواهند شد.

وی هم چنین افزود:هتل بیمارستان 12 طبقه کاملا تخصصی مهران با هدف جذب بیمار توریست از کشور عراق در مهران عملیاتی خواهد شد.

طاووس نژاد با بیان اینکه ایجاد هتل در کنار این مجموعه بزرگ به دلیل اقامت توأم با آرامش همراهان بیمار،زوار اربعین و سرمایه گذارن غیربومی و... انجام می شود که در مجموع حرکت عظیمی است که توأمان به انجام خواهد رسید، تصریح کرد: اعتبار برآورد شده برای اتمام این پروژه 210 میلیارد تومان است که توسط شرکت پیچک صنعت تعهد شده است و سازمان منطقه ویژه اقتصادی مهران فقط باید نیازهای آب،گاز و تلفن پروژه را تامین کند.

انتهای پیام/اس

ایجاد نیروگاه برق و بیمارستان در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.