رئیس اداره استاندارد شهرستان مهران:

۱۴۷ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق صادرات شده است

رئیس اداره استاندارد شهرستان مهران گفت: در پنج ماهه گذشته از سال جاری تاکنون ۱۴۷ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق صادر شده است.

۱۴۷ هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق صادرات شده است

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،اسماعیل مهدوی پوراعلام کرد: این کالا ها تحت نظارت اداره استاندارد شهرستان مهران به کشور عراق صادر شده است که بیشترین آن شامل سنگ های ساختمانی ، مواد لبنی و مواد شیمیایی بوده است.

مهدوی پور اضافه کرد: این میزان کالای استاندارد پس از نظارت و کنترل کارشناسان و بررسی یک هزار و ۴۲۴ پرونده صادراتی و وارداتی از این شهرستان به عراق صادر شده است.

وی افزود: در ۵ ماه گذشته تعداد ۱۸۲ آزمون تعیین ماهیت نیز در آزمایشگاه های استاندارد مهران انجام شد که بیشترین کالای تعیین ماهیت شده مواد شیمیایی و سنگه ای ساختمانی بوده است.

مهدوی پور اظهار کرد: در همین مدت ۴۱ مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و ۹۲ مورد بازرسی از مراکز عرضه صورت گرفته است.

وی گفت: شهرستان مهران به سبب اینکه یکی از درگاه ‌های اصلی صادرات و واردات به کشور عراق به شمار می‌رود عملکرد، نظارت و آزمایشگاه‌ استاندارد در سطح این شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و رضایت مردم را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/اس

صادرات 147هزارتن کالای استانداراز مرز مهران به عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.