مدیرعامل شرکت گاز استان همدان؛

برخورداری بیش از هزار روستا دراستان از نعمت گاز

بیش از هزار روستا دراستان از نعمت گاز برخوردار شدند.

برخورداری بیش از هزار روستا دراستان از نعمت گازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدوی،مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه بیش از هزار روستای همدان از نعمت گاز برخوردار شدند گفت: در هفته دولت ۵۲۰ خانوار روستایی همدان به شبکه گاز پیوستند.

وی اظهار داشت: 13 روستا در همدان گازدار می‌ شوند که 9 روستا در ملایر، 3 روستا در نهاوند و یک روستا در همدان است.

مهدوی با اعلام اینکه شمار روستاهایی که در استان از نعمت گاز برخوردارند به بیش از هزار روستا رسیده است بیان کرد: این تعداد روستا با احداث 56 کیلومتر شبکه گذاری، 500 مورد نصب انشعاب و 3 ایستگاه تقلیل فشار گازدار  می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه 520 خانوار روستایی به شبکه گاز می‌پیوندند گفت: پروژه گازرسانی به این روستاها با اعتبار 58 میلیارد ریال به انجام رسیده است.

مهدوی عنوان کرد: نفوذ گاز در خانوارهای روستایی به 99.8 درصد ارتقا می‌یابد ضمن اینکه پس از پایان گازرسانی به نقاط روستایی، توسعه گاز رسانی در بخش شهری و روستایی نخواهیم داشت و بیشترین تمرکز در استان همدان بر ارتقای بهره‌وری، خدمات و نگهداری از تأسیسات متمرکز می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 156 واحد صنعتی و تولیدی به مجموعه واحدهای برخوردار از گاز استان افزوده شد گفت: 3 هزار و 441 میلیون متر مکعب گاز را در سال 95 در سطح استان مصرف کردیم که در 90 نقطه دریافت گاز استان مصرف شد که نسبت به سال 94 رشد 25.6 درصدی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه 573 هزار 300 مشترک گاز در استان همدان وجود دارد که بیشترین تعداد مربوط به شهرستان همدان است تصریح کرد: نیروگاه شهید مفتح بزرگترین مصرف کننده گاز همدان است که 27.2 درصد از کل مصرف گاز استان در سال 95 را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ص

برخورداری روستاها از نعمت گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.