واگذاری 200دستگاه خودرو نیسان به مددجویان ایلام

همزمان با گرامیداشت هفته دولت 200 دستگاه خودرو نیسان حمل بار به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام واگذار شد.

واگذاری 200دستگاه خودرو نیسان به مددجویان ایلام به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام اعلام کرد: برای خرید این تعداد وسایل نقلیه بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ضیاء رضایی اضافه کرد: از این میزان اعتبار 60 میلیارد ریال تسهیلات است که توسط صندوق کارآفرینی امید اختصاص و تامین شده و همچنین توسط کارخانه تولید کننده این خودروها نیز پنج میلیارد ریال تخفیف برقرار و پنج میلیارد ریال دیگر نیز سهم آورده مددجویان بوده است.

وی افزود: بخش زیادی از خانواده های مددجوی این نهاد ساکن روستاها و مناطق محروم استان هستند و واگذاری این تعداد خودرو با هدف اشتغال در روستاها و مناطق دورافتاده انجام شده است.

رضایی اظهار کرد: اعتبار اشتغالزایی کمیته امداد در استان ایلام به لحاظ اهمیت بسیار بالایی که این نهاد برای توانمندسازی و اشتغال زایی مددجویان قائل است امسال 2 و نیم برابر شده که در سال های اخیر سابقه نداشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام پیش بینی کرد امسال تمامی مددجویان متقاضی تسهیلات شغل از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام دریافت کنند.

انتهای پیام/اس

200دستگاه نیسان به مددجویان ایلامی واگذار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.