میرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ضرورت تعیین تکلیف وضعیت سرپرست دانشگاه فرهنگیان

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ضرورت تعیین تکلیف وضعیت سرپرست دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

ضرورت تعیین تکلیف وضعیت سرپرست دانشگاه فرهنگیانمیر حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت سرپرستی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد:‌ سرپرستی دانشگاه فرهنگیان باید هر چه زودتر ساماندهی پیدا کند و رئیس برای این مجموعه انتخاب شود.

وی افزود: سمت فعلی  مهر محمدی در مسند سرپرستی با ریاست از نظر کاری تفاوت چندانی ندارد فقط مزایای ریاست از سرپرستی بیشتر است، بنابراین باید هرچه زودتر این مسئله روشن شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طولانی بودن سرپرستی برای این دانشگاه صحیح نیست و مراجع مربوطه باید هرچه زودتر تصمیمات لازم را اخذ کنند، البته با وزیر سابق  آموزش و پرورش در این زمینه مذاکراتی داشتیم و این مطالبه را از وزیر جدید نیز داریم.

میرزاده در مورد انتقادات وارد به سرپرست دانشگاه فرهنگیان و حتی اظهاراتی مبنی بر ضرورت برخورد قانونی با او عنوان کرد: این سمت به مهرمحمدی ابلاغ شده و خودش تأثیری در این وضعیت نداشته و فقط فعالیت‌هایی که در حوزه‌های مختلف تعریف شده انجام داده است. بنابراین چنین انتقاداتی به  او وارد نیست.

وی تصریح کرد: چنین برخوردهایی با سرپرست دانشگاه فرهنگیان فارغ از که چه کسی این  سمت را  به عهده دارد صحیح نیست و باید مراجع مربوطه نسبت به این مسئله پاسخگو باشند و شخص سرپرست تأثیری در طولانی شدن این وضعیت نداشته است.

انتهای پیام /

اما و اگر های تعیین تکلیف وضعیت سرپرست دانشگاه فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار