علیگو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برگزاری اردوهای دانش‌آموزش با هدف آموزش کار‌آفرینی

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: برگزاری اردو‌های دانش آموزی با اهداف متعددی از جمله آموزش کار آفرینی از سوی سازمان برگزار می‌شود.

برگزاری اردوهای دانش‌آموزش با هدف کار‌آفرینیمحمود علی گو قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد برگزاری اردوهای دانش‌آموزی اظهار کرد: در سازمان سه سبک اردو برای دانش‌آموزان در حال برگزاری بوده که شامل اردوی ملی و تشکیلاتی ، اردوی کارآفر‌ینی مناطق محروم و آموزش خبرنگاری برای دانش‌آموزان است.

 وی افزود: در اردوهای ملی و تشکیلاتی برنامه‌ها در پنج قطب را‌مسر،خراسان رضوی، نیشابور، شیراز و تهران برای 16هزار مربی و دانش‌آموز برگزار می‌شود.

 قائم مقام سازمان دانش‌آموزی گفت: سال گذشته این اردو برای 4هزار نفر برگزار شد و امسال شاهد افزایش شرکت کنند‌گان در این برنامه آموزشی تفریحی هستیم.

علی‌گو تصریح کرد: آموزش‌های این اردو متفاوت بوده و هدف اصلی آن توانمند سازی دانش‌آموزان امروز است و موا‌ردی همچون کار‌آفرینی ، فعالیت‌های اقتصادی‌پس انداز کردن ، برنامه‌های ‌معرفتی، فن بیان و موا‌ردی از این قبیل را شامل میَ‌شود.

 وی افزود: اردوی کار آفرینی مناطق محروم ویژه اشتغال زایی و سرمایه‌گذاری در کرمان در نظر گرفته شد که با همکاری اساتید دانشگاه شریف این برنامه اجرایی شده و از بین شرکت ‌کنندگان 250 نفر برتر وارد بخش‌های تخصصی‌تر است.

 قائم مقام سازمان دانش‌آموزی یادآور شد: آموزش خبرنگاری برای دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است که تعداد 500 دانش‌آموز پسر و 500 دانش‌آموز دختر را شامل می‌شود.

 انتهای پیام/

 آموزش خبرنگاری به دانش آموزان علاقه‌مند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار