طراحی بازی ویدئویی «شکار یانکی» در کره شمالی

کره شمالی جدیدترین بازی ویدئویی ۳ بعدی خود را با محتوای شکار نیرو‌های آمریکایی طراحی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اینترنتی تلگراف؛ یک شرکت دیجیتالی در کره شمالی به تازگی بازی ویدئویی ۳ بعدی طراحی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد سربازان آمریکایی را هدف قرار دهند.

طراحی جدیدترین بازی اکشن در کره شمالی؛ هدف نیرو‌های آمریکایی!

این بازی ویدئویی که «شکار یانکی یا شکار آمریکایی» (Hunting Yankee) نام دارد اثری در ژانر اکشن (جنگی) است و به طور مکرر در رسانه‌های دولتی این کشور تبلیغ می‌شود.

طراحی جدیدترین بازی اکشن در کره شمالی؛ هدف نیرو‌های آمریکایی!

شکار یانکی اثری سه بعدی و تداعی‌گر نبرد احتمالی میان آمریکا و کره شمالی در دنیای مجازی است. این بازی از محبوبیت بالایی در میان گیم بازان این کشور برخوردار است. کاربران در قالب یک تک تیرانداز، نیرو‌های آمریکایی را از پشت خطوط دشمن هدف قرار می‌دهند.

این بازی ویدئویی مشابه سری اول بازی‌های مطرح آمریکایی (Counter Strike) یا (Call of Duty) بوده و نامی از تولیدکننده آن برده نشده است.

به نظر می‌رسد طراحی بازی‌های اکشن با محتوای شکست آمریکا، بخشی از سیاست‌های پیونگ یانگ برای پیشبرد برنامه‌های موشکی خود و جلب حمایت مردم این کشور است.

طبق گزارش شبکه ان کی نیوز، موسسه تحقیقات پیشرفته فناوری کره شمالی در ماه اوت سه بازی اکشن (جنگی) با عناوین «جنگ متقابل» (Confrontation war)، «نگهبان» (Guardian)، «نبرد گوگوریو» (Goguryeo battlefield) طراحی کرده است.


انتهای پیام/

 

طراحی بازی ویدئویی اکشن شکار آمریکایی در کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار