خالدی خبر داد:

وقوع زلزله در بهاباد یزد/ اعزام تیم‌های امداد و نجات به منطقه

سخنگوی اورژانس کشور از وقوع زلزله در بهاباد یزد و اعزام تیم‌های امدادی خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وقوع زلزله در یکی از شهرهای یزد اظهار کرد: زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری یزد و کرمان را لرزاند، این زمین‌لرزه ساعت ۲۱:۴۱ در عمق ۱۰ کیلومتری بهاباد یزد به وقوع پیوست.

وی به اقدامات اورزانس برای رسیدگی به مصدومان احتمالی  ادامه داد: نیروهای امدادی و تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شده اند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
کک خاصیت گزندگی داره .نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
از روز اول قبل از رانش قاره ها یک طرف زمبن خشکی بود و طرف دیگر آب . الان اینطرف زلزله و اونطرف طوفان . این زلزله طبیعیه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
فردا پس فردا نت ام قطع میشه . ای داد بیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
میدونید که تعداد بیمارستانها به نصف میرسه (درحالت عادی ) همه بیمارستانهای غیر دولتی قدیمی ساز و فرسوده اند . ساختمان پلاسکو فسقلی تمام ایران را به مدت ده روز فلج کرد با اون بار روانی منفی .از اون اقا و خانم محترم شبکه خبر مخصوصا اون اقای مجری بپرسید بار روانی تخریب پلاسکو چقدر سنگین بود . شما بار روانی زلزله را ندیدید من به عنوان امداد گر به مناطق زلزله زده رفته ام . خیلی بده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
اینهمه بچه بیگناه توی مدارس قدیمی ساز و فرسوده . میتونن از قطعات پیش ساخته آلومینیومی و آهنی ( کانکس و کاروان ) برای اسکان موقت بچه ها در حیاط مدارس استفاده کنند تا ساختمان مدرسه به مرور بازسازی بشود . البته دولتهای محترم به فکر بودند . از مناطق 1و2و.. الی جنوب تهران شروع کرده اند . اما ... کمی تسریع لطفا . به خدا میدونستم به زلزله تهران نمیرسیم . اینقدر حالم بد شد مدت 6 ماه مریض بودم از ناراحتی . افتادم توی خونه . الان حالم بده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
هههههههه
آخرین اخبار