با هدف کاهش آسیب؛

نخستین جشنواره کشوری «پیشگیری از سوانح و حوادث» برگزار می شود

نخستین جشنواره کشوری "پیشگیری از سوانح و حوادث" با هدف آموزش جامعه در کاهش آسیب های ناشی از سوانح و حوادث طبیعی و غیر طبیعی برگزار می شود.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نخستین جشنواره کشوری "پیشگیری از سوانح و حوادث" با هدف آموزش جامعه در کاهش آسیب های ناشی از سوانح و حوادث طبیعی و غیر طبیعی برگزار می شود.

بر اساس طبق تقسیم بندی صورت گرفته، حوادث غیر طبیعی شامل حوادث ترافیکی، مسمومیت، برق گرفتگی، غرق شدگی، خفگی، سقوط، سوختگی جزء حوادث غیرعمدی و کودک آزاری، خشونت، خودکشی، دیگرکشی  زیر مجموعه حوادث عمدی به شمار می آیند و حوادث طبیعی شامل سیل، زلزله، طوفان است.
 این جشنواره در بخش های "شنیداری"، "دیداری"، "مکتوب" و در قالب هایpsa، مینی فیچر، فیچر و مستند گزارشی، اینفوگرافی، گزارش و داستانک برگزار خواهد شد.
علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در بخش دیداری و شنیداری در قالب های ، فیچر، مینی فیچر و مستند گزارشی و در بخش مکتوب در قالب های اینفوگرافی، گزارش و داستانک تهیه و آثارشان را تا سی ام آبان ماه به پست الکترونیکی دبیرخانه جشنواره به نشانی radiosalamat@irib.ir و یا آدرس پستی تهران، جام جم، سازمان صدا و سیما، شبکه رادیویی سلامت ارسال نمایند.

لازم به ذکر است، آثار ارسالی در دو بخش «شهروند خبرنگار» و «شهروند هنرمند» ارزیابی و  مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کشوری "پیشگیری از سوانح و حوادث" نیز پانزدهم آذر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

جشنواره پیشگیری از سوانح با هدف کاهش آسیب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار