هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه عملکرد دولت

امام‌جمعه دوگنبدان با بیان اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای معرفی خدمات دولت و تقویت وحدت و همدلی بین مردم است، خواستار انتشار تمامی خدمات دولت به مرم برای آگاهی آنان از فعالیت‌ها شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دوگنبدان مرکز گچساران افزود: هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه عملکرد دولت و تقویت وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان این شهرستان است.

وی بیان کرد: هر خدمتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بی‌منت و بی‌ریا و از روی اخلاص باشد.

حجازی تصریح کرد: دولت برای از بین بردن فقر و کمک به اقشار آسیب‌پذیر باید برنامه داشته باشد و با تلاش بیشتر برای خدمت به مردم به‌ویژه محرومان تلاش کند.

امام‌جمعه دوگنبدان با بیان اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای معرفی خدمات دولت به مردم است، خواستار انتشار تمامی خدمات دولت به مرم برای آگاهی آنان از فعالیت‌ها شد.

حجازی اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مناسب برای شناخت بیشتر شهیدان رجایی و باهنر و الگوگیری از آنها در خدمت بیشتر به مردم و جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: شهیدان باهنر و رجایی نقش بسزایی در انقلاب اسلامی داشته‌اند و الگوی بی‌نظیری در خدمت صادقانه به مردم هستند.
امام‌جمعه دوگنبدان گفت: مسئولان نه‌تنها در هفته دولت بلکه در تمامی ایام سال باید خالصانه و بی‌منت به مردم خدمات ارائه دهند.

حجازی ابراز کرد: مهمترین پیام مکتب اما خمینی (ره) در زمان کنونی، ماندن و تداوم مسیر روشن ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
امام‌جمعه دوگنبدان افزود: هیچ اختلافی نباید موجب خدشه‌دار شدن وحدت و همدلی در بین جامعه مسلمان شود.

وی گفت: تمام امکانات موردنیاز برای پیشرفت و حل مشکل‌های مردم در کشور وجود دارد و تنها نیازمند مدیریتی جهادی برای حل آنها است.

 

انتهای پیام/ش

دولت برای گسترش تولید و اشتغال تلاش بیشتری کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.