یاسوج؛

خط قرمز ایران اسلامی امنیت است

امام جمعه موقت یاسوج گفت: جمهوری اسلامی خط قرمز خود را امنیت می داند و اجازه نخواهد داد این ننگ های جهانی در این کشور  و حتی مرزهای آن جولان دهند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

حجت اسلام حسینی صدر امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های اول آخرین نماز جمعه ماه مبارک مرکز استان گفت:امام فرمودند تعرب بعد از هجرت از گناهان کبیره است.

وی بیان کرد: این یکی از گناهان بزرگ است که عذاب بزرگی دارد.

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: تعرب یعنی بی توجهی به دین و هجرت به منزله هجرت کردن از این بی عدالتی به دین است.

حسینی صدر بیان داشت: این یک اصل مهم است و در دین ما لازم است و اگر کسی در کفر زندگی بکند و نمی گذارند احکام دین را داشته باشد باید از آن مکان هجرت بکند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال یک فردی در زمان اویل انقلاب امام را قبول دارد اما الان به گذشته بر می گردد و آن را قبول ندارد این همان تعرب بوده که گناه است.

حسینی صدر بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه زرق و برکت برای بنده است که خیریاز برکات آن است و ما باید بعد از ما مبارک رمضان به قبل از آن برنگردیم و واجبات و نماز اول وقت را فراموش نکنیم.

خطیب موقت نماز جمعه مرکز استان در خطبه های دوم نماز جمعه به حضور پر شور مردم در روز جهانی اشاره کرد و گفت: این روز ؛روز همه مسلمین جهان است که باید به مردم ایران اسلامی بر این حضور در این روز حماسی تشکر کرد.

حسینی صدر به فرا رسیدن عید سعید فطر اشاره کرد گفت: این عید بزرگ را تبریک می گوییم و حضور در نماز این عید نشانی از وحدت کلمه بین آحاد مردم است.

وی به ترور رهبر انقلاب در سالهای ۶۰ اشاره کرد و گفت: در همان ایام منافقین کور دل شهید بهشتی یکی از دلسوزان انقلاب و مظلومان انقلاب را به شهادت رساندند که همانگونه که امام راحل فرمود بهشتی یک ملت بود.

حجت الاسلام حسینی صدر ادامه داد: امروز باید با دستگاه قضایی همکاری کرد تا بتواند در زمینه برخورد با مفسدان کار خود را به خوبی انجام دهد.

خطیب جمعه مرکز استان به حمله موشکی عراق بعثی به سردشت اشاره کرد و گفت: این روز مبارزه با سلاح های شیمیایی است.

حجت الاسلام حسینی صدر به روز قدس روز آزادی فلسطین اشاره کرد و گفت: نقش بارز این غده سرطانی بعد از حکومت عثمانی را انگلیسیها بر عهده گرفتند که کوتاه آمدن اعراب افراطی باعث شد که این رژیم با همکاری رژیم مصر در قرار داد کمپ دیوید به رسمیت شناخته شود.

وی ادامه داد: تاریخ نشان داده است که برخی از کشورهای عربی از جمله عربستان با این رژیم وارد جنگ نشده بلکه از آن حمایت نیز کرده اند.

خطیب نماز جمعه مرکز استان اشاره داشت: این اعراب سعی کرده اند که این مسله را کمرنگ کنند اقداماتی مانند داعش و تکفیری را به وجود آورده اند.

حسینی صدر بیان داشت: به عنوان مثال در همین اتحادیه اعراب حزب الله لبنانی که در مقابل اسرائیل ایستاده است را یک گروه تروریستی می دانند و دوم کشور سوریه را که مخالف اسراییل است را وارد حاشبه جتگ کرده اند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات تحریک آمیز ایران هراسی در منطقه است تا مسئله فلسطین را کمرنگ جلوه دهند.

خطیب جمعه مرکز استان تصریح کرد:نقش آل سعود و عادی سازی با رژیم صهیونیزمی دست های پشت پرده است تا بتوانند ایران هراسی راه بیندازنند.

حسینی صدر ادامه داد: پشت پرده خبر از این است که اسرائیل دشمن شماره یک اعراب نیست و مسئله فلسطین یک مسئله دیگر است.

وی به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا و مقابله با ایران اشاره کرد و گفت:آنها گفته اند که ما برای تقابل با ایران برنامه داریم که نمونه ان همین تحریم های جدید است.

حسینی صدر ادامه داد: آنها به دنبال خفه کردن انقلاب در منطقه هستندکه نمونه آن همین نقض برجام و طرفداری از عده ای خود فروش در جامعه است.

وی ادامه داد: نیروهای نظامی باید واقف شوند که این افرادی که آمریکا از آنها دفاع می کنند چه کسی هستند و آنها را برای مردم بنشاسند .

خطیب نماز جمعه مرکز استان بیان کرد: این افراد همان کسانی هستند که امروز در کشور دو قطبی ایجاد کرده اند و با اصل ولایت فقیه مخالف می کنند و به نیروهای نظامی و قدرت موشکی حمله می کنند.

حسینی صدر بیان کرد: امروز تشکر می کنیم از مراجع که در برابر این ساده لوحانی که به اصل ولایت حمله کرده اند موضع گرفته اند.

وی ادامه داد: امروز اینان با حمله به سپاه پاسداران ترویج تفکرات سکولار و حتی فرهنگهای غربی به دنبال استحاله هستند.

حسینی صدر به عملیات غرور آفرین موشکی سپاه پاسداران علیه داعش اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی خط قرمز خود را امنیت می داند و اجازه نخواهد داد این ننگ های جهانی در این کشور  و حتی مرزهای آن جولان دهند.

وی ادامه داد: این اقتدار جمهوری اسلامی است و اسرائیل بدانند قدرت موشکی ما به مرزهای آنان نزدیک شده است و بدانند که نباید با ایران اسلامی شوخی زننده بکنند.

حیسنی صدر بیان داشت: اقدام جمهوری اسلامی علیه دشمن چند بعدی است و هرکجا ببیند که دشمنی علیه ما تحرکی دارد در همه جا و همه مکانها وارد خواهد شد ولو با سخن موشکهای ذوالفقار.

وی ادامه داد: آن دوران به سر آمده است که اینان به خودشان جرات دهند و هواپیماهای ما را مورد اصابت موشک قرار دهند امروز غرش موشکهای ما بر سرآنان  لرزه ایجاد می کند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.