یاسوج؛

تریبون نماز جمعه باید عامل وحدت مردم باشد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: تریبون نماز جمعه باید عاملی وحدت بخش و مظهر همبستگی و تزریق امید به مردم باشد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید موسی خادمی کمک به رشد اخلاقی جامعه و بهبود وضعیت فرهنگی استان را از وظایف ائمه جمعه برشمرد و افزود: ائمه جمعه می‌توانند با طرح مسائل مهم فرهنگی و برخی آسیب‌های اجتمایی از جمله طلاق و اعتیاد و ارائه راهکارهای مقابله با آنها، خانواده‌ها را از منجلاب این بلاهای خانمان سوز نجات دهند.

وی ادامه داد: هم اکنون رابطه خوبی میان ائمه جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی وجود دارد و باید این تعامل دوسویه حفظ و تقویت شود.

استاندار با بیان اینکه اختلافات در همه جا آسیب زا است گفت: باید از بحث‌ها و اختلافاتی که هیچ سودی به نفع استان و مردم ندارد پرهیز کرد و نشاط، شادابی و امیدواری را در میان مردم ترویج داد.

سید موسی خادمی در ادامه بیان خدمات دولت را ترویج و تبلیغ دستاوردهای ارزشمند نظام عنوان کرد و افزود: ائمه جمعه می‌توانند کمک کار خوبی برای دولتمردان، برای رسیدن به اهداف عالیه و توسعه باشند.

وی تکمیل مصلی‌های استان را یکی از دغدغه‌های مسئولان برشمرد و گفت: می‌توان با انجام تفاهم نامه‌ای میان استان و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز ۱۳ مصلی استان را ظرف دو سال تامین کرد.

 

انتهای پیام/ش

رشد ۳۰ درصدی اعتبارات مصلی‌های استان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.