کرمانشاه میزبان اجلاسیه رؤسای خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: امروز تولیدات ما از نظر کمی و کیفی با چین و اروپا رقابت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران  در اجلاسیه رؤسای خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور که در محل اتاق بازرگانی استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: ما بیش از هشت هزار واحد صنعتی، ۱۲۰ هزار واحد صنفی، ۷۰ شهرک صنعتی داریم و موضوع گردشگری در استان ما خاص است و بحران زاینده رود و چند کارخانه ما خاص است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران افزود: وزیر اقتصاد در اولین حرکت خود سود سپرده ها را کاهش داد امیدواریم به این کار سرعت بیشتری داده شود و تولیدکنندگان ما بهره مند شوند.

سهل آبادی بیان کرد: ما گرفتار مشکلات ارزش افزوده هستیم در هیج کجای دنیا تولید، ارزش افزوده نمی‌پردازد و این پرداخت و پس گرفتن ها بلای جان ما شده، یکی از هزینه های سنگین بخش تولید همین ارزش افزوده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان بیان کرد: یکی از کارخانه های کاشان که چهارصد نفر پرسنل دارد، از دیروز به خاطر بدهی برقش را قطع کردند، این تعطیلی اعتماد مردم را برای سرمایه گذاری کم می‌کند، مشکل بیکاری و اشتغال نیز روز به روز بیشتر می‌شود.

سهل آبادی در ادامه بیان کرد: امروز بیش از سی درصد از تولیدات ما، مصرف داخل ندارد و باید به صادرات آن فکر کنیم، سفره خیلی از مردان کشور شب ها خالی است و کارگران ما در این مقطع زمانی بیش از همه آسیب می‌بینند نه اضافه کاری دارند نه پاداش، فکر و راه حل این مشکل طلب ما از دولت است.

سهل آبادی بیان کرد: وزیر باید به اتاق بازرگانی، اصناف، تشکل های کارگری و.. توجه داشته باشد، من در یک و نیم ماه گذشته دو بار به سوریه رفتم آنجا به بسیاری از تولیدات ما نیاز دارند، ۱۸۰۰فروشگاه به نام الاستهلاک دارند و آمادگی دارند تا تولیدات ایران در آنجا عرضه شود.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری  اجلاسیه روسای خانه صنعت معدن تجارت سراسر کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.