کرمانشاه؛

افتتاح طرح های اقتصادی و عمرانی با حضور معاون اول رئیس جمهور

استاندار كرمانشاه گفت:با حضور جهانگيری معاون اول رئيس جمهور چندين طرح اقتصادی و عمرانی در روز سه شنبه همين هفته در استان كرمانشاه افتتاح می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ اسداله رازانی استاندار کرمانشاه گفت:با حضور جهانگيری معاون اول رئيس جمهور و همچنين تعدادی از وزرا كارخانه خودروسازی  و آبگيری از دو سد زمكان در شهرستان دالاهو و سد جاميشان در شهرستان سنقر به بهره داری می رسد.

وی  با بيان اينكه بيش از 100 نفر نيروی متخصص بومی در اين كارخانه مشغول بكار شده اند، افزود: اين كارخانه در حال حاضر فعاليت خود را با توليد 30 هزار خودرو پژوپارس شروع كرده و طبق برنامه ريزی های صورت گرفته ظرفيت اين كارخانه در فازهای بعدی به 100 هزار توليد دستگاه خودرو در سال افزايش خواهد يافت.

رازانی همچنين از كلنگ زنی فاز دوم اين كارخانه با حضور معاون اول رئيس جمهور يا وزير صنعت و معدن خبر داد و گفت: با اجرای فاز دوم پروژه ظرفيت اين كارخانه به توليد 100 هزار دستگاه در سال افزايش خواهد يافت.

وی گفت:همزمان با سفر جهانگيری به استان آبگيری از دو سد زمكان در حوزه دالاهو و سد جاميشان در شهرستان سنقر شروع می شود که تاثير مهمی در اقتصاد و كشاورزی استان دارد.

 

انتهای پیام/ز

آبگیری دو سد زمکان و جامیشان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.