دبیر کل انجمن های اسلامی دانش اموزی کشوردر زاهدان مطرح کرد:

آموزش دوره های مختلف مهارت اموزی به بیش از 20هزار دانش آموز عضو انجمن اسلامی در کشور

دبیر کل انجمن های اسلامی دانش اموزی کشور گفت:بیش از 20هزار دانش آموز عضو انجمن اسلامی کشور دوره های مهارت آموزی را فرا می گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  دبیر کل انجمن های اسلامی دانش اموزی کشور در بازدید ازکلاس های مهارتی این دانش اموزان با اشاره اینکه اجرای این طرح در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر شعار سال انجام می شود گفت: بر این اساس درتابستان و پاییزامسال با همکاری سازمان اموزش فنی وحرفه ای کشور برای بیش از 20هزاردانش اموز عضو انجمن اسلامی دوره های مختلف مهارت اموزی در حال برگزاریست.


علامتی گفت: این دوره ها به صورت منطقه ای و برخی به صورت سراسری برگزار میشود و: در حوزه دختران بیشتر مهارت های آشپزی،خانه داری متناسب با شرایط بومی ومنطقه ای و حوزه پسران آموزش در رشته های الکتریکی،لوله کشی،جوشکاری ،دوره های کامپیوترومهارت زندگی دایر است.


وی اظهار داشت:تمام خدماتی که ارائه شده برای دانش اموزان عضو انجمن رایگان است وهزینه ای که صرف این کار شده بیش از 8میلیارد تومان برای دوره های تابستان می باشد.


علامتی افزود: دانش اموزان در پایان این دوره ها گواهینامه معتبر دریافت میکنند که از این طریق امکان ورود به به بازار واشتغال برایشان فراهم می شود.

 

انتهای پیام/گ

آموزش مهارت آموزی به دانش آموزان عضو انجمن اسلامی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار