زاهدان؛

استفاده از ظرفیت جوانان در ادارات

ادارات باید تمام تلاش خود را در استفاده از ظرفیت جوانان قرار دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی در حاشیه نشست ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: توانمندسازی نسل جوان و استفاده بهینه از استعدادها و توانایی آنان در توسعه کشور مهم است.


وی افزود: همه در شکوفایی آینده فرزندان این مرز و بوم مسئول هستند بر این اساس باید برای رفع مشکلات و معضلات جامعه با برنامه ‌ریزی توأم با کار کارشناسی و ساماندهی معضلات و مسائل جوانان تلاش کنند و نگذارند آسیب های موجود آینده جوانان را مورد تهدید قرار دهد.


وی گفت: ایرانشهر به عنوان یک شهر جوان و سرشار از استعداد و نبوغ باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و لازم است ادارات جدای از فعالیت های معمول خود از تمام توان و ظرفیت هایشان برای شکوفایی این استعدادها و بهره گیرند.


فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: برای دستیابی به اهداف مورد نظر در توانمند سازی جوانان باید بین ادارات تقسیم کار صورت گیرد تا از موازی کاری پرهیز شود.


داودی ادامه داد: مهارت آموزی و ایجاد زمینه اشتغال از طریق مراکز فنی و حرفه ای در استفاده از ظرفیت های جوانان بسیار تاثیرگذار است.


وی افزود: فنی و حرفه ای برای برگزاری کلاس های مهارت آموزی باید بر اساس نیاز سنجی اقدام کند و استفاده از ظرفیت های بین بخشی می تواند کارساز باشد و اداراتی مانند آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی و دانشگاه ها بیشتر از سایر نهادها در این زمینه می توانند نقش ایفا کنند.

 

انتهای پیام/گ

 

استفاده از ظرفیت جوانان در ادارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار