سید حسن خمینی خطاب به اعضای شورای پنجم:

نباید گرد هیچ اتهام مالی به دامن شورا و مدیریت شهری بنشیند/ پرهیز از حرکت‌های نابخردانه

نوه امام خمینی گفت: اعضای شورای پنجم باید به مشکلات مالی شهرداری تهران حساسیت داشته باشند و اجازه ندهند گرد هیچ اتهامی مالی به دامن شورا و مدیریت شهری بنشیند.

نباید گرد هیچ اتهام مالی به دامن شورا و مدیریت شهری بنشیند/ پرهیز از حرکت‌های نابخردانهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن خمینی نوه امام خمینی (ره) امروز در حرم امام خمینی ضمن تبریک به مسئولیت دوستان در شورا و شهرداری گفت: دوستان شورا مجموعه‌ای از نیروهای با توان و با سابقه و همچنین جوان و توانمند هستند که در این دوره شورای شهر گردهم آمده اند.

وی افزود: امید بسیار زیادی به موفقیت شما در شهر تهران است چرا که شما در حوزه های مختلف شهری دارای تخصص‌های لازم هستید.

نوه امام خمینی(ره) با بیان اینکه اعضای شورای پنجم توانمندی و دانش لازم را برای شورای شهر دارند، گفت: اعتماد قوی مردم تهران را دستکم نگیرید و به خداوند اتکا داشته باشید چرا که فکر نمی کنم در هیچ دوره ای مردم چنین اعتماد بالا و یکدستی به شورایی‌ها کرده باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با اشاره به انتخاب نجفی به عنوان شهرداری تهران تاکید کرد: بدون تردید انتخاب نجفی به عنوان شهرداری تهران یکی از مهمترین و بهترین اقدامات شورا بود چرا که نجفی شش سال در شورای شهر حضور داشت و با مدیریت شهری نیز کاملا آشنا هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات شهر تهران باید مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود: از شما انتظار داریم که در خصوص حل مشکلات شهر گام بردارید.

وی اضافه کرد: معتقدم مشکلات اداری شهرداری به عنوان یکی از نهادهایی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد هر چه سریعتر باید حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه مشکلات شهر باید ارزان‌تر برطرف شود، گفت: اعضای شورای پنجم باید به مشکلات مالی شهرداری تهران حساسیت داشته باشند و نسبت به تخلف مالی با حساسیت جدی و بالایی برخورد کنند.

نوه امام خمینی(ره) گفت:بدون شک نباید گرد هیچ اتهام مالی در مدیریت شهری و شورا بنشیند از این رو درخواست دارم شفافیت داشته باشید و هر کسی که نقد دارد پاسخ آن را به روشنی بدهید و پنهانکاری نکنید تا حرکت‌های نابخردانه صورت نگیرد.

سید حسن خمینی گفت: باید از محمدباقر قالیباف به نیکی یاد کنیم و از کارهای نیکش تشکر کنیم، بدون شک هر کاری می‌تواند منجر به حرکت رو به جلو شود.

انتهای پیام/

نجفی گزینه مناسبی برای شهرداری تهران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار