امروز انجام می شود

مترو سواری شورای پنجمی ها در روز اول کاری + فیلم و عکس

بعد از اتمام اولین جلسه شورای پنجم شهر تهران، اعضای این شورا خود را با مترو به مرقد مطهر امام خمینی(ره) می رسانند تا با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای شورای پنجم شهر تهران بعد از اتمام اولین جلسه این شورا و انتخاب شهردار برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) به حرم مطهر ایشان می روند.

نکته جالب در این خصوص این است که اعضا برای رسیدن به حرم مطهر امام خمینی(ره) فاصله میان خیابان بهشت و بهشت زهرا(س) را با مترو طی خواهند کرد.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران که سالها مدیر مترو پایتخت بود با اعلام این مطلب گفت: اعضای شورای شهر تهران پس از پایان جلسه علنی امروز این شورا، برای تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با مترو به حرم مطهر امام راحل می روند.

هاشمی با بیان اینکه باید با تغییر سیستم اتوبوسرانی، شرایط را برای تردد آسان شهروندان فراهم کنیم، گفت: بدون شک سیاست‌های ما خودرو محور نیست به همین‌ منظور باید در این زمینه برنامه ریزی هایی انجام شود.

مترو سواری شورای پنجمی ها در روز اول کاری/ هاشمی: همه جلسات شورا علنی برگزار می شود

وی به برنامه ریزی برای حل مشکل آلودگی هوا اشاره کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد طی ٤ سال آینده جا به جایی شهروندان با وسایل حمل و نقل عمومی را حداقل تا ١٠ میلیون نفر افزایش دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تراکم فروشی‌هایی در شهر صورت گرفته است، تصریح کرد: باید این روند در شهر تهران تغییر پیدا کند.

هاشمی با اشاره به تجدید میثاق اعضای شورای شهر با آرمان های امام راحل گفت: برنامه ریزی شده که بعد از انجام جلسه شورای شهر، برای ادای احترام به امام خمینی (ره) نزد یادگار ایشان حسن خمینی برویم.

مترو سواری شورای پنجمی ها در روز اول کاری/ هاشمی: همه جلسات شورا علنی برگزار می شود

وی افزود: اعضای شورای پنجم تصمیم گرفته اند که به صورت نمادین با مترو به حرم امام خمینی (ره) اعزام شوند.

مترو سواری شورای پنجمی ها در روز اول کاری + فیلم و عکسمترو سواری شورای پنجمی ها در روز اول کاری + فیلم و عکس

مترو سواری شورای پنجمی ها در روز اول کاری/ هاشمی: همه جلسات شورا علنی برگزار می شود

هاشمی خطاب به خبرنگاران گفت: همه جلسه های شورا در روز یکشنبه و سه شنبه به صورت علنی برگزار می شود مگر اینکه خلاف آن ثابت شود و موضوع مهمی مطرح شود که نیاز به جلسه علنی نباشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار