کشف محموله یک میلیاردی البسه قاچاق

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله یک میلیاردی البسه قاچاق خبر داد و گفت: این محموله در محور جوانرود- ثلاث باباجانی توقیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر اينکه عده‌ای از قاچاقچيان سودجو اقدام به وارد کردن محموله البسه قاچاق از کشور عراق نموده و قصد انتقال آن به استان‌های مركزی كشور را دارند، پس از بررسی و تأیید صحت خبر، موضوع در دستور کار پليس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی و یگان امداد شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی حامل کالای قاچاق را در محور جوانرود- ثلاث باباجانی شناسایی و پس از مشاهده خودرو، آنرا متوقف و راننده نیز دستگير کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت نیسان در این زمینه،بیان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی دو هزار و 959 ثوب انواع البسه قاچاق فاقد مجوز قانونی و مدارک مثبته گمرکی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

امان اللهی در پایان از افزایش 86 درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای فروردین امسال تا پایان تیرماه، 176 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و 694 نفر نیز در این ارتباط دستگیر شده اند.

 

انتهای پیام/ز

کشف مقادیر زیادی البسه قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار