کشف 180 میلیارد کالای قاچاق در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای ۲۸۳ طرح در حوزه ارتقاء امنیت اجتماعی استان گفت: این تعداد طرح نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سردار امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به نظارت پلیس بر اماکن عمومی و صنوف، گفت: در سال جاری ۲۰۹۲ مورد از صنوف متخلف و بدون مجوز در استان پلمب شدند.

امان اللهی در ادامه ارزش کشفیات کالای قاچاق استان در سال جاری را ۱۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۶ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه پلیس در بحث قاچاق کالا بر انهدام باندهای قاچاق متمرکز است، گفت: در سال جاری ۴۳ فقره کشف کالای قاچاق یک میلیارد ریالی داشته‌ایم.

امان اللهی با بیان اینکه پلیس آموزش را اولویت کار خود قرار داده است، از برگزاری ۹۸ نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان در سال جاری خبر داد و افزود: امسال همچنین ۱۸۰ جلسه آموزشی برگزار شده و ۱۲۰ هزار پیامک آموزشی نیز برای افراد مختلف ارسال شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از برقراری ۲۹۲ هزار و 462 تماس با پلیس ۱۱۰ در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این میزان نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش داشته و  از این تعداد ۱۱۴ هزار و 689 تماس عملیاتی شده و مابقی درخواست مشاوره و راهنمایی بوده است.

 

انتهای پیام/ز

رشد86درصدی کشفیات کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار