کرمانشاه؛

افزایش 115درصدی کشفیات سیگار قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف حدود 145 کیلوگرم مواد مخدر و پیش ساز مواد مخدر در چهار ماهه ابتدای سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه این میزان کشفیات مواد مخدر در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیر و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر کشف شدافزود: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد هشت برابری داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: همچنین در این مدت حدود 12 هزار حبه قرص روانگردان نیز جمع آوری و با توزیع کنندگان آن برخورد شد.

شیرزادی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال 4422 متهم توسط پلیس دستگیر شده‌اند، گفت: در این مدت میزان کشف کالای قاچاق 71 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

وی ادامه داد: در چهار ماهه نخست سال یک میلیون و 39 هزار و 380 نخ سیگار قاچاق توسط عوامل انتظامی این شهرستان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 115 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در رابطه با کشفیات سرقت در چهار ماهه نخست سال  گفت: در این مدت با تجزیه و تحلیل دقیق جرایم و برنامه ریزی دقیق میزان وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش یافته است.

شیرزادی با بیان اینکه در بین عناوین سرقت، میزان وقوع سرقت های به عنف، خودرو، منزل و تجهیزات برق در چهار ماه نخست امسال کاهش چشمگیری داشته است، عنوان کرد: انتظامی شهرستان کرمانشاه با به کارگیری پلیس های افتخاری، نگهبان‌های محله، برقراری گشت مشترک با اداره برق و فعالیت شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان توانسته است آمار وقوع سرقت را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از سرقت‌های شهرستان کرمانشاه توسط معتادان متجاهر انجام می‌شوند، گفت: از ابتدای سال تا پایان تیر ماه 729 معتاد متجاهر توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در این مدت  حدود شش هزار جام قلیان به واسطه اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی از قلیان سراهای متخلف سطح شهر جمع آوری شد.

انتهای پیام/ز

کشف 145کیلوگرم مواد مخدر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.