وحدت حول محور ولایت فقیه ممانعت از حرکت های تفرقه آمیز است

رئیس مجمع بسیج سقز گفت: وحدت حول محور ولایت فقیه و اطاعت از رهنمودهای امام(ره) و امام خامنه‌ای، ممانعت از حرکت‌های تفرقه آمیز است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛وحید صوفی‌محمودی رئیس مجمع بسیج سقز ظهر امروز در سومین مجمع بسیج اقشار شهرستان سقز، گفت: این مجمع همواره در راستای منویات رهبری و اهداف مقدس نظام اسلامی حرکت کرده است.

 رئیس مجمع بسیج اقشار شهرستان سقز افزود: بسیج به عنوان یک نیروی مخلص و بدون چشم‌داشت مادی در تمام عرصه‌ها حضور داشته و متاسفانه همواره مورد بی‌مهری بعضی به ظاهر دوستان نیز قرار گرفته است.

صوفی‌محمودی گفت: وحدت حول محور ولایت فقیه و اطاعت از رهنمودهای امام(ره) و امام خامنه‌ای، ممانعت از حرکت‌های تفرقه‌آمیز و خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان همیشه از اهداف بسیج بوده و است.

وی بیان کرد: نیروی مردمی بسیج همواره در کنار سپاه فعالیت کرده و در زمینه‌های مختلف در راستای کمک به مردم تلاش کرده است و نمونه آن اعزام اکیپ های پزشکی و درمانی رایگان به دورترین روستاهاست.

 صوفی‌محمودی افزود: بسیج رمز استقامت و عزت ملی و بسیجی شخص مومنی است و بدون چشم داشت در تمام عرصه‌هایی که به وی نیاز بوده حضور چشمگیر داشته است.

 رئیس مجمع بسیج اقشار شهرستان سقز گفت: متاسفانه امروز دشمنان با ماهواره و فضای مجازی در درون خانواده‌های ما رخنه کرده‌اند که باید در این راستا بسیجی وار با توطئه‌های دشمنان مقابله کرد.

وی یکی از کارهای بسیج را شناخت تهدیدهای دشمنان دانست و گفت: باید در راستای خنثی کردن این تهدیدها آگاهانه وارد میدان شویم و دشمنان را مایوس کنیم.

 رئیس مجمع بسیج اقشار شهرستان سقز با بیان اینکه امروز دشمنان به شیوه‌های مختلف در راستای تفرقه بین مردم و سپاه تلاش می‌کنند گفت: چون سپاه و بسیج از بتن مردم هستند، این نقشه دشمن همچون گذشته خنثی شده است.

انتهای پیام/ م ح

شناخت تهدیدات دشمنان اصلی‌ترین رسالت بسیجیان است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.