بهترین عمل،پیروی ازدستورات الهی است

امام جمعه سنندج گفت: همه مسلمانان باید از دستورات حق تعالی و حضرت رسول اکرم(ص) پیروی کنند تا به راه راست هدایت شوند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال با رحم و کرم بی‌پایانش طاعات و عبادات همه ما مسلمانان را قبول کند و ما را به راه راست هدایت کند.

وی با اشاره به فرموده حضرت رسول اکرم(ص) افزود: روزه گرفتن، احسان کردن، قرآن خواندن پیش خداوند متعال ثواب و پاداش زیادی دارد و سبب پاکی دل‌ها و دوری از گناهان می‌شود.

امام جمعه سنندج با اشاره به فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: بزرگ‌ترین و برترین روزه پس از ماه مبارک رمضان، روزه گرفتن در ماه محرم؛ ماه خداست و هرکس در این ماه و ماه مبارک رمضان و شوال روزه بگیرد همانند آن است که تمام سال روزه گرفته است.

ماموستا خدایی افزود: هرکس یک روز از ماه محرّم روزه بگیرد، به ازای هر روز، سی روز در نظر گرفته می‌شود و اگر تمام ماه نیز روزه باشد همانند آن است که دوازده ماهه سال، روزه گرفته باشد و ثواب زیادی دارد.

وی اظهار کرد: امیدوارم خداوند متعال به همه ما مسلمانان این توفیق را بدهد که بتوانیم از دستورات الهی و قرآنی پیروی کنیم.

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از سخنان به سالروز ورود نخستین آزادگان به کشور در 26 مردادماه سال 69 اشاره و ضمن گرامیداشت این روز، بیان کرد: آزادگان قهرمانان و سرمایه‌های نظام اسلامی هستند و امنیت و استقلال امروز کشور مرهون رشادت‌های آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان مایه افتخار برای کشور هستند و رشادت‌های آنها باعث شد که رژیم بعث در جنگ تحمیلی شکست بخورد.

انتهای پیام/م

آزادگان قهرمانان و سرمایه‌های نظام اسلامی هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.