سنندج؛

ضرورت نظارت خانواده ها بر فعالیت های فرزندان در روزهای پایانی سال

امام جمعه سنندج با اشاره به وضعیت چهارشنبه آخر سال و لزوم پرهیز مردم از دست زدن به کارهای خطرناک و بازی با مواد محترقه گفت: نظارت خانواده ها بر فعالیت های فرزندان خود در روزهای پایانی سال ضروری است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج گفت: مهمان‌نوازی و احترام به مهمان در فرهنگ مردم کردستان ریشه‌ای تاریخی داشته و باید سعی کنیم ویژگی‌های نیک و خوبی های کردستان به مسافران نوروزی معرفی شود.

وی افزود: مهمان‌نوازی و احترام به مهمان در فرهنگ مردم کردستان ریشه‌ای تاریخی داشته و باید سعی کنیم ویژگی‌های نیک و خوبی های کردستان به مسافران نوروزی معرفی شود.

امام جمعه سنندج گفت:کمک به همنوعان و تلاش در مسیر معرفی خوبی‌ها در جامعه از جمله اموری است که باید همه ما نسبت به آن احساس مسئولیت نماییم.

ماموستا خدایی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به بدعت های نادرست در چهارشنبه آخر سال و آسیب‌های ناشی از این بدعت در جامعه اشاره کرد و گفت: باید برای حذف این بدعت‌های نادرست گام برداریم و به سنن و فرهنگ غنی منطقه در این ایام برگردیم.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه های نمازجمعه این هفته به بحث ربا پرداخت و گفت: سود غیرشرعی یا ربا، نزد خدا از شراب خواری بدتر است؛ پس باید از آن اجتناب کنیم.


وی از مردم خواست نسبت به کسب حلال و دوری از رباخواری احساس مسئولیت کنند؛ چرا که روز محاسبه بسیار سخت است.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.