سنندج؛

اسلام و انقلاب اسلامی طرفدار منطق است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: اسلام و انقلاب اسلامی طرفدار منطق است و دشمنان اسلام چون توان مقابله با نظام اسلامی را ندارند دست به ترور می‌زنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای ترور استان کردستان که با حضور دبیرکل بنیاد هابیلیان در سنندج برگزار شد،گفت: شهدا حق زیادی به گردن ما دارند و باید برای ارج نهادن به جایگاه این عزیزان همکاری لازم را داشته باشیم و قدردان ایثار و ازخودگذشتگی آنها و خانواده‌هایشان باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه اسلام و انقلاب اسلامی طرفدار منطق است، یادآور شد: دشمنان اسلام چون توان مقابله، تقابل فکری و گفتگو با نظام اسلامی را ندارند دست به ترور می‌زنند و به همین دلیل است که ما قربانی تروریست شده‌ایم.

 وی افزود: بنا به درخواست بنیاد هابیلیان در راستای همکاری برای برگزاری همایش شهدای ترور در استان این اداره‌کل آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

حجت‌الاسلام کرمی بیان کرد: برگزاری همایش شهدای ترور در استان کردستان می‌تواند حرکت موثری در گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ارج نهادن به مقام آنها باشد.

انتهای پیام/ م ح

برگزاری همایش شهدای ترور در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.