هفته نهم لیگ برتر فوتسال؛

هیأت فوتبال قم - فرش‌آرا/ قمی‌ها در اندیشه فرار از قعر جدول لیگ فوتسال

هفته نهم لیگ برتر فوتسال با دیدار تیم‌های هیأت فوتبال قم و فرش‌آرا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم‌های هیأت فوتبال قم و فرش‌آرا در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال ایران روز پنج شنبه دوم شهریور ماه مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

تیم هیأت فوتبال قم در مسابقه هفته گذشته مقابل پارسیان شهرقدس با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و به تنهایی و با کسب ۲ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

دروازه بان تیم هیأت فوتبال قم با دریافت ۲۳ گل و بازیکنان هجومی این تیم با تنها زدن ۱۳ گل یکی از ضعیف‌ترین عملکرد‌ها را در لیگ برتر فوتسال داشته اند.

ابوالفضل ثانی سرمربی تیم هیأت فوتبال قم معتقد است این تیم در هشت بازی گذشته خود دچار بدشانسی شده و جایگاه واقعی آن‌ها در انتهای جدول نیست.

ثانی به هواداران و مردم قم قول داد که با این تیم و بازیکنان موفق خواهد شد و در بازی‌های آینده تیم متفاوت‌تری را هواداران  می بینند.

سرمربی تیم هیأت فوتبال قم جوانگرایی و استفاده از بازیکنان بومی را در دستور کار خود قرار داده و اعلام کرد در آینده جایگاه این تیم بهتر خواهد شد.

بازیکنان تیم هیأت فوتبال قم می‌خواهند در مسابقه مقابل تیم فرش آرا مشهد از امتیاز میزبانی استفاده کنند و اولین پیروزی خود در لیگ برتر را جشن بگیرند، اما شاگردان ثانی در این مسیر کار سختی را در پیش دارند. تیم فرش آرا حریف هفته نهم تیم هیات فوتبال قم با دریافت تنها ۱۴ گل یکی از بهترین خط دفاعی‌ها را در اختیار دارد.

شاگردان محسن خبیری در تیم فرش آرا مشهد در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر مقابل حفاری اهواز با نتیجه ۳ بر ۳ متوقف شدند و با کسب ۱۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفتند. بازیکنان فرش آرا برای باقی ماندن در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باید در دیدار مقابل تیم هیأت فوتبال قم به پیروزی برسند.

تیم فرش آرا با پیروزی در این دیدار می‌تواند موقتا در رتبه دوم جدول قرار بگیرد و در مقابل شاگردان ثانی با کسب اولین پیروزی خود می‌توانند دو پله موقعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

دیدار تیم‌های هیأت فوتبال قم و فرش آرا مشهد روز پنج شنبه دوم شهریور ماه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

 

برنامه دیدار‌های هفته نهم لیگ برتر فوتسال:

جمعه سوم شهریورماه

حفاری اهواز - مس سونگون
۱۶:۳۰
شهروند ساری - مقاومت قرچک
۱۷:۳۰
گیتی‌پسند - آتلیه طهران قم
۱۸:۰۰
مقاومت البرز - پارسیان شهر قدس
۱۸:۰۰
ارژن شیراز - آذرخش بندرعباس
۱۸:۰۰
تاسیسات دریایی - شهرداری ساوه
۱۸:۳۰

 

 

انتهای پیام/

 

برنامه هفته نهم لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار