هفته ششم لیگ برتر فوتسال؛

آذرخش بندرعباس-گیتی پسند/ نایب قهرمان آسیا به دنبال بازپس گیری صدر جدول

تیم‌های آذرخش بندرعباس و گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته ششم لیگ به برتر فوتسال امروز «شنبه» به مصاف یکدیگر می‌روند.

گیتی پسند به دنبال بازپس گیری صدر جدولبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته ششم لیگ برتر فوتسال روز جمعه با برگزاری ۶ دیدار آغاز شد که در مهمترین مسابقه تیم‌های پارسیان شهر قدس و مس سونگون به مصاف هم رفتند و در نهایت مسی‌ها با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست دادند و جایگاه خود در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال تثبیت کردند.

تنها دیدار باقی مانده از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، مسابقه بین تیم‌های آذرخش بندرعباس و نایب قهرمان جام باشگاه‌های فوتسال آسیا است.

تیم آذرخش بندرعباس، در چارچوب هفته پنجم لیگ به مصاف مقاوت البرز رفت و در نهایت با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد و تنها با کسب ۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد. در مقابل تیم گیتی پسند اصفهان برخلاف حریف جنوبی خود شرایط به مراتب بهتری دارد و با انجام چهار دیدار و به دست آوردن ۱، ۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد.
شاگردان علیرضا افضل که مدعی اصلی قهرمانی هستند، با توجه به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا از روحیه بالایی برخوردارند و برای کسب ۳ امتیاز دیدار مقابل تیم آذرخش بندرعباس و بازپس گیری صدر جدول پا میدان مسابقه می‌گذارند.
بازیکنان آذرخش بندرعباس تا به اینجای کار نتوانسته اند امتیاز‌های خوبی کسب کنند و برای اعاده‌ی حیثیت و اعلام اینکه جایگاه واقعی آن‌ها رده سیزدهم جدول نیست، وارد زمین مسابقه می‌شوند.

دیدار تیم‌های آذرخش بندرعباس و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۶ امروز «شنبه» چهاردهم مردادماه به میزبانی بندرعباس برگزار می‌شود.

 

نتایج دیدار‌های هفته ششم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

جمعه سیزدهم مردادماه
آتلیه طهران قدیم ۳ - حفاری اهواز ۳
فرش آرا مشهد ۷ - لبنیات ارژن شیراز ۲
تاسیسات دریایی ۳ - شهروند ساری ۲
پارسیان شهر قدس صفر - مس سونگون ۲
مقاومت قرچک ۲ - هیات فوتبال قم ۲
شهرداری ساوه ۴ - مقاومت البرز ۱

 

گفتنی است که مسابقه تیم‌های گیتی پسند اصفهان و تاسیسات دریایی در چهارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به دلیل حضور شاردان افضل در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در کشور ویتنام لغو و به زمانی دیگر موکول شده است و این ۲ تیم نسبت به سایر باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال یک دیدار کمتر برگزار کرده اند.

گیتی پسند به دنبال بازپس گیری صدر جدول

 

انتهای پیام/

نتیجه دیدار‌های هفته ششم لیگ برتر فوتسال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار