در هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 4 طرح عظیم آبرسانی روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت آب‌ و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان از افتتاح و بهره برداری 4 طرح عظیم آبرسانی روستایی در هفته دولت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عبدالاحد ریگی مدیرعامل شرکت آبفار سیستان و بلوچستان افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها حدود 3 هزار نفر به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی دسترسی پیدا خواهند کرد.

وی گفت: این طرح‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی و برای بهره‌برداری آماده شده است برای اجرای طرح‌های افتتاحیه اعتباری معادل 50 میلیارد و 590 میلیون ریال صرف شده است.

ریگی تصریح کرد: اجرای 14 کیلومتر خط انتقال، 31 کیلومتر شبکه توزیع، احداث 550 متر مکعب مخزن ذخیره حفر و تجهیز 3 حلقه چاه از جمله اقدامات انجام‌شده در این چهار طرح است.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار سیستان و بلوچستان طرح‌های این شرکت در هفته دولت را شامل بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی ده رئیس خاش با 5 روستا و جمعیتی بالغ بر 1100 نفر، بهره‌برداری از فاز یک مجتمع آبرسانی کهن عیسی معادل 3 روستا با جمعیتی بالغ بر 400 نفر، بهره‌برداری از طرح آبرسانی روستای کمک شهرستان میرجاوه با جمعیتی بالغ بر 130 نفر و بهره‌برداری از طرح توسعه و بازسازی روستای ناهوک شهرستان سراوان با جمعیتی بالغ بر 1250 نفر از مهمترین این پروژه‌هاست.

ریکی همچنین افزود: علاوه بر بهره‌برداری از این طرح‌ها 5 پروژه بزرگ دیگر نیز در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی جهت کلنگ‌زنی برنامه‌ریزی شده که 34 روستا با جمعیتی بالغ بر 8 هزار و 986 نفر را تحت پوشش قرار خواهند داد.

انتهای پیام/ع

افتاح چندین طرح آبرسانی درسیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار