زاهدان

سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به زاهدان + تصاویر

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) وارد فرودگاه بین اللی زاهدان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،به نقل از روابط عمومی استانداری ، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بدو ورود به مرکز استان در فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان قرار گرفت.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بدو ورود به زاهدان با اشاره به اینکه مردم سیستان وبلوچستان مظهر وحدت شیعه و سنی هستند اظهار داشت: این ستاد کارهای سنگینی را از قبل برای محرومیت زدایی در استان آغاز کرده است.


وی افزود: با پیگیری استاندار سیستان وبلوچستان تاکنون 2 هزار میلیارد ریال (200 میلیارد تومان) در استان هزینه کرده ایم و در سفر امروز تصمیم های لازم برای سرمایه گذاری در بخش اشتغال و ارتقای معیشت مردم به عنوان معضل اصلی منطقه گرفته می شود.


وی گفت: علاوه بر اینکه عمده برنامه ریزی در سفر امروز به سیستان وبلوچستان معطوف به رفع معضل بیکاری است برای کارهای زیربنایی مانند مدرسه سازی، ساخت مسجد، جاده و آبرسانی نیز تصمیم هایی گرفته می شود.


 اظهار داشت: حداقل اعتباری که در سفر امروز به سیستان وبلوچستان برای این استان در نظر گرفته شده نزدیک به 6 هزار میلیارد ریال (600 میلیارد تومان) است.


مخبر افزود: با تصمیم گیری های امروز مجموعه سرمایه گذاری برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی در این استان حدود هشت هزار میلیارد ریال (800 میلیارد تومان) است.

سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به زاهدان

وی همچنین با حضور در گلزار شهدای زاهدان ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا، با آرمان‌های این عزیزان تجدید بیعت کردند.

سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به زاهدان

از مهم ترین برنامه های این سفر یک روزه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ، شرکت در نشست مشترک ، افتتاح ۱۶ مرکز درمانی برکت در زاهدان و دیدار با خانواده شهدا است.

انتهای پیام/ع

رییس ستاد اجرایی امام ره در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار