مسجد، محور اصلی انسان سازی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجارگفت: مسجد نقش محوری عظیمی در انسان سازی دارد.

حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجارروزدوشنبه در حاشیه مراسم روز جهانی مسجددر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ گفت: ارتباط مردم با همه نوع موقیت های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی این مهم را می رساند که نقش مسجد در پرورش انسان های موثر در آینده کشور بسیارپر رنگ و حساس است.

 وی با اشاره به اینکه شهرستان بیجار دارای 180 مسجد و حسینیه فعال در سطح روستاها و 20 مسجد و حسینیه در سطح شهر بیجار می باشد،بیان کرد: مساجد شهرستان بیجار از نظر کمی و کیفی از وضعیت مناسبی برخوردار هستند، بسیاری از مساجد شهربیجار، از امکانات، موقعیت و معماری نوینی برخوردار هستند.

وی در ا دامه گفت: برنامه های مناسبتی ایام سال، ماه رمضان، ایام محرم و صفر، مساجد و هیات امنای مساجد فعالیت های مناسبی را دارند و به عقیده ماوضعیت فعلی مساجد شهرستان بیجار فاصله زیادی با هدف اصلی و نقش کلیدی  مسجد و مردم دارند.

 عسکری بیان کرد: روحانیون مسجد و هیات امنای مساجد، با توجه به نقش محوری مسجد درارتباط با مردم و بخصوص نسل جوان و نوجوان، مقداری کم کاری شده است و متاسفانه شاهد کم رزنگ شدن این نسل در مساجد هستیم.

انتهای پیام/ م ح

شهرستان بیجار دارای 180 مسجد و حسینیه فعال در سطح می باشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.