نماینده ولی فقیه در کردستان؛

مسجد بهترین مکان برای پاک شدن انسان از رذایل است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: انسان باید از رذایل پاک شود و نورانیت پیدا کند و در این راستا مسجد بهترین مکان برای پاک شدن انسان از رذایل است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه کردستان ظهر امروز در مرحله اول همایش ائمه جمعه و جماعات و دومین جشنواره تجلیل از ارکان برتر و مساجد برتر که به مناسبت روز جهانی مساجد و هفته گرامیداشت مساجد و روز قشر بسیج مساجد و اماکن متبرکه برگزار شد،گفت: مسجد نخستین خانه‌ای است که برای انسان بنا شد و جایگاه ویژه‌ای نزد مسلمانان دارد.

وی بیان کرد: انسان باید از رذایل پاک شود و نورانیت پیدا کند و در این راستا مسجد بهترین مکان برای پاک شدن انسان از رذایل است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به اهمیت آبادانی در مساجد پرداخت و یادآور شد: آبادی مساجد جدای از ذکر و عبادت کردن در مساجد در گروه علم‌آموزی است و باید تعلیم و تربیت و آموختن علم را در مساجد مورد توجه قرار داد.

 وی بیان کرد: آبادانی مساجد نیاز به مشارکت و کمک همدیگر دارد و باید برای آبادانی مساجد به برگزاری کلاس‌های تفسیر، بیان احکام، اقامه نماز، گفتن سبک زندگی اسلامی در مساجد پرداخته شود

به گفته شاهرودی،باید با کسانیکه در راستای ایجاد شکاف و تفرقه بین مسلمانان و اختلاف انداختن بین آنها فعالیت می‌کنند مقابله شود و برای عمران و آبادانی معنوی مساجد و ترویج معارف الهی گام برداشت.

انتهای پیام/ م ح

آبادانی مساجد در گرو علم‌آموزی و ترویج معنویات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.