سنندج؛

اجرا ی طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان ازآماده سازی بقاع متبرکه کردستان برای اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی دراین استان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،سلمان روحی گفت: با هدف بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان و ارتقاء بنیه اعتقادی، دینی، اخلاقی و ارزش‌های انقلاب اسلامی آنان، طرح نشاط معنوی در بقاع شاخص استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح کلاس های حفظ، تلاوت، ترتیل قرآن، فرهنگی، مذهبی، آموزشی و همچنین برنامه های تفریحی و اردویی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به پنجمین سال برگزاری این طرح در استان بیان کرد: برنامه ریزی لازم جهت برگزاری این طرح در بقاع متبرکه امامزاده عبدالله اسماعیل و محمد(ع) پیرتاج، هاجره خاتون(س) سنندج، هاجر، سارا (س) و سید ابوطالب (ع) قروه، آرامگاه آیت الله فاضل گروس بیجار و قرآن متبرکه نگل انجام شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با بیان این مطلب که ستاد هماهنگی نشاط معنوی در استان و شهرستان ها تشکیل شده و جلسات توجیهی با خدام و هیات امناء برگزار شده است، گفت: دانش آموزان و نوجوانان گرامی علاقه مندان می توانند تا ۱۸ خرداد ماه سال جاری با حضور در این اماکن متبرکه و یا ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان در این طرح تابستانی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اجرا ، طرح ، نشاط ، معنوی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.