سنندج؛

برگزاری مراسم میلاد امام رضا(ع) در 124 هیئت مذهبی کردستان

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از برگزاری مراسم ویژه میلاد باسعادت امام رضا(ع) در 124 هیئت مذهبی شهری و روستایی این استان خبر داد.

نورعلی خزاعی رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان امروزدر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: در مراسم ویژه میلاد باسعادت امام رضا(ع)، سخنرانی روحانیون، مولودی‌خوانی و دف‌نوازی و مدیحه‌سرایی از جمله برنامه‌هایی است در سطح هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

 وی بیان کرد: همچنین مراسم ویژه میلاد امام رضا(ع) در مساجد شهرهای بیجار و قروه که مزین به نام امام رضا است به صورت گسترده با حضور عموم مردم و مسوولان برگزار می‌شود.

 رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان افزود: حضور اعضای هیات مذهبی شهرستان سنندج در مراسم شب شعری که با همکاری حوزه هنری کردستان در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای گرامیداشت میلاد باسعادت امام رضا(ع) تدارک دیده شده است.

 خزاعی با اشاره به اینکه در مجموع 610 هیئت مذهبی در سطح استان کردستان فعالیت دارند، اضافه کرد: 30 هیئت قرآنی شهری و روستایی نیز در طول ایام سال به ویژه در ایام دهه کرامت و سالروز میلاد امام رضا(ع) برنامه‌های قرآنی با نام قرآن و عترت برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ م ح

فعالیت 610 هیات مذهبی در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.