اداره ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان ؛

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به دکتر سلطانی فر

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در پیامی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به دکتر سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت دوازدهم را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان،حسین ثوری در پیامی، انتخاب شایسته دکتر مسعود سلطانی فر را به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت دوازدهم که با رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تحقق یافت را به جامعه ورزش و جوانان کشور تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

تداوم حضور دکتر سلطانی فر به عنوان سکاندار ورزش و جوانان کشور، خبر مسرت بخشی برای جامعه بزرگ ورزش و جوانان در سراسر کشور محسوب می شود.

یقینا انتخاب مجدد جنابعالی به عنوان وزیر ورزش وجوانان دولت تدبیر و امید بر پایه شناختی است که می تواند ریشه نشاط و امیدواری را در جامعه مستحکم کرده و منویات مقام معظم رهبری را در این زمینه محقق سازد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان انتخاب شایسته دکتر مسعود سلطانی فر را به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت دوازدهم که با رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تحقق یافت را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

انتهای پیام/ع

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان انتخاب شایسته دکتر مسعود سلطانی فر را تبریک گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار